کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان دلگان:

توسعه خدمات حوزه عمرانی دلگان از برکات انقلاب است

19 بهمن 1401 ساعت 9:07

فرماندار شهرستان دلگان گفت: در چهل و چهار سال اخیر، شاهد توسعه همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف آموزشی، مسکن، عمران شهری و کشاورزی به‌ویژه عمرانی در دلگان نسبت به قبل از انقلاب اسلامی هستیم.


بهزاد بامری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ما عزت، آزادی، استقلال و اعتماد به نفس را به ارمغان آورد و به برکت این انقلاب، در حال حاضر هیچ قدرتی نمی‌تواند در مسائل داخلی و خارجی کشورمان مداخله کند و این افتخار بزرگی است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی در حال پیشرفت است و خدمات لازم برای آحاد مردم را فراهم می‌کند که جهان استکبار و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، به طریق و انهار مختلف، در حال مانع‌تراشی برای نظام و ملت ایران هستند.

فرماندار دلگان با اشاره به نقش بی‌بدیل امام (ره) اذعان کرد: از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل مبارزات خود را علیه رژیم شاه آغاز کرد و بعد از سال‌ها با حضور مردم، انقلاب به پیروزی رسید.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار جهانی با هر چه در توان داشت برای ازبین بردن این انقلاب کوتاهی نکرد و آخرین توطئه استکبار ایجاد اغتشاش با هدف ایجاد شکاف میان نظام و مردم بود که با حضور مردم این توطئه‌ها خنثی شد.

بامری با اشاره به دستاورد‌های مهم دولت در این منطقه اظهار کرد: ما اگر دستاورد‌های دولت را برای مردم بازگو کنیم در واقع دستاورد‌های نظام را گفته‌ایم و باید همه آن‌ها بیان شود که به چه شکل در تمامی بخش‌ها حرکت کرده‌ایم و به چه نتایجی دست یافته‌ایم چرا که امروز روزی است که بایددستاورد‌های نظام بیان شده و در این مسیر برنامه‌ریزی شود.

وی با بر شمردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: پروژه‌های عمرانی خوبی از جمله جاده، برق و استخر پرورش ماهی و... در حال اجرا است که‌امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها مشکلات مردم به حداقل برسد.

فرماندار دلگان ادامه داد: سه طرح جاده دسترسی به مزارع به طول ۱۰کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان، افتتاح دو باب استخر دومنظوره پرورش ماهی در روستای چاه محمد با اشتغال‌زایی مستقیم ۲۵ نفر و افتتاح طرح توسعه برق روستای کلانظهور انجام شد.

بامری خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت دهه فجر در شهرستان تعداد هزار و ۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزشی، مسکن، عمران شهری و روستایی، کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/ ف
 


کد مطلب: 156166

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/156166/توسعه-خدمات-حوزه-عمرانی-دلگان-برکات-انقلاب

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir