تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

جمهوری اسلامی ایران یکی از گفتمان‌های عدالت است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی یکی از گفتمان‌های عدالت است.
جمهوری اسلامی ایران یکی از گفتمان‌های عدالت است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت که دو بلوک شرق و غرب در تمامی نقاط جهان قدرت‌نمایی می‌کردند و بخشی از کشورها و حکومت‌های دولت به این دو بلوک وابسته بودند.

وی افزود: بسیاری از کشورها رمز اداره جهان را در وابستگی به یکی از این بلوک‌ها می‌دانستند.

نخعی تصریح کرد: در چنین شرایطی انقلابی در ایران شکل گرفت که شعار اولیه آن نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی بود که بزرگ‌ترین دهن‌کجی به دو بلوک شرق و غرب به‌حساب می‌آمد.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی این دو بلوک به این نتیجه رسیدند که این کار نوین و جدید، اقدامات آنان را زیر سؤال می‌برد.

نخعی تشریح کرد: دو بلوک شرق و غرب از همان روزهای ابتدایی شکل‌گیری انقلاب دشمنی خود را با نظام اسلامی آغاز کردند و بلوک غرب به سردمداری آمریکا از گذشته در ایران حضور داشته و بیشترین غارت اموال به دست آنان بوده که حتی حکومت و دولت را تعیین می‌کردند.

نخعی با اشاره به بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: استقلال، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که حتی خارج از مرزهای جغرافیای کشور به آن احترام می‌گذارند و نفوذ و گفتمان انقلاب اسلامی در سایر کشورها تأثیرگذار است و پای ثابت معاملات و معادلات جهان جمهوری اسلامی باید باشد.

وی با اشاره به تصویر کلی ایران در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در ایران پایتختی به نام تهران وجود داشت که زاغه‌نشین بودند و مردم در بدترین حالت ممکن زندگی می‌کردند و محروم بودند اما در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم بسیار متفاوت است.

نخعی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی یکی از گفتمان‌های عدالت بود و برخورداری صدر در صدی مردم به برق، آب و جاده را شامل می‌شود، در حوزه دانشگاه‌ها سطح سواد در قبل و بعد انقلاب قابل‌قیاس نیست.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciyqazzt1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما