تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
با امضای قرارداد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت توسعه پتروشیمی مکران؛

۲۵ حرفه آموزش مهارتی در چابهار ارائه می‌شود

استقرار دبیرخانه قرارگاه مهارت‌آموزی توسعه در سواحل مکران
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت توسعه پتروشیمی مکران با ارائه آموزش برای ۶۸۰ نفر در ۲۵ حرفه آموزشی برنامه‌ریزی‌شده است.
۲۵ حرفه آموزش مهارتی در چابهار ارائه می‌شود
جلیل شهریاری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: پیوند آموزشی و پژوهشی فی‌مابین صنعت و مهارت و پیوند بخش خصوصی و دولتی باعث می‌شود ظرفیت آموزش و مهارت مردمی شود.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت پتروشیمی نگین مکران نهال آموزش و اشتغال افراد بومی در ایام‌الله دهه مبارک فجر کشت و نهادینه خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: در فاز اول همکاری به‌منظور تربیت نیروی بومی، تعداد ۶۸۰ نفر قالب هزار ۲۰۰ نفر دوره، مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند.

آموزش و تربیت نیروهای بومی از دغدغه‌های اصلی شرکت پتروشیمی مکران است

 شهسواری، قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه بیان کرد: سیاست‌های شرکت پتروشیمی نگین مکران هم‌زمان با طراحی‌های صنعتی و فنی، مسئولیت اجتماعی، آموزش و تربیت نیروهای بومی از دغدغه‌های اصلی است.

وی افزود: با افزایش تخصص در بخش دانشگاه، آموزش‌وپرورش و آموزش فنی و حرفه‌ای و توسعه همه‌جانبه این بخش‌ها نیاز به آموزش و ارتقا سطح مهارت دارد و شرکت پتروشیمی با علم به این کار و مطالعه دقیق و راهبردی و با برنامه منظم و منسجم در بخش توسعه، آموزش و مهارت گام برداشته است.

 استقرار دبیرخانه قرارگاه مهارت‌آموزی توسعه سواحل مکران

محمدرضا شاه‌پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تشکر از مدیران هلدینگ پتروشیمی نگین مکران جهت تعاملات آموزشی و پژوهشی فی‌مابین و انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین خواستار استقرار دبیرخانه قرارگاه مهارت‌آموزی توسعه سواحل مکران را در فرمانداری شهرستان چابهار را داشت.

وی یکی از دغدغه‌های رئیس‌جمهور را آموزش و اشتغال عنوان کرد و گفت: یک میلیون نفر ایجاد شغل و اشتغال به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای محول شده و این موضوع از چند منظر دارای اهمیت است.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با ایجاد مهارت، تعلیم و ترمیم مهارت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تنوع و تکثر در ایجاد رشته‌های آموزشی و گسترش مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی و گسترش آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و حرکت به‌سوی مهارت‌های نرم و اصول بنگاه‌داری و مهارت‌های کارآفرینی در صدد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت منجر به اشتغال گام بر می‌دارد.

انعقاد قرارداد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت توسعه پتروشیمی مکران با حضور معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مدیرکل دفتر نظارت و بهسازی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، کارشناسان پتروشیمی نگین مکران و مسئولان شهرستان چابهار انجام شد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdccmeqsp2bqps8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما