ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت شركت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
رئیس و اعضاء هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور بیانیه‌ای، از تمام هم استانی‌های عزیز، اقشار مختلف و به‌خصوص مدافعان سلامت، برای حضور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت شركت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، متن بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت شركت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی، دستاورد گران‌سنگ ملت بزرگ، مسلمان و ظلم‌ستیز ایران است که به برکت خون شهدا و مجاهدت جمعی از پاک‌ترین و شجاع‌ترین مردمان تاریخ حاصل شده است.

اینک و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در شرایطی که کشور عزیزمان با وجود همه تحریم‌های ظالمانه استکبار، با استعانت از حضرت احدیت و با وحدت کلمه در لوای ولایت‌فقیه و حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی حربه‌ها و حیله‌های استکبار جهانی را خنثی کرده و در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار دارد، دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای کشور عزیزمان ایران با استفاده گسترده و غیراخلاقی از رسانه‌ها و فضای مجازی قصد ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

قطعاً انقلاب اسلامی ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های داخلی و خارجی هرگز نمی‌تواند وقفه‌ای در نهضت و حرکت ملت مسلمان ایران ایجاد کند و جز رسوایی و بدنامی برای دشمنان مردم شریفمان و بدخواهان میهن عزیزمان نخواهد داشت.

بر همین اساس، ملت شریف ایران اسلامی با درایت و بینش عمیق و همیشگی خود، مراسم نکوداشت ۲۲ بهمن امسال را پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد ضمن زنده نگه‌داشتن این یوم‌الله نشان خواهند داد که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد ماند.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcgu39qyak9nq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما