تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
فرماندار شهرستان قصرقند گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر چهار پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
مرتضی سایگانی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری مسکن ۱۷۰ واحدی و تفاهم‌نامه سه‌جانبه ستاد بازسازی، بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌بردار چند طرح تصریح کرد: افتتاح بلوار قاضی الرحمن در شهر قصرقند با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان، مرمت و بازسازی قنات جانی‌آباد در شهر قصرقند با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان و کلنگ‌زنی ۲ پانسیون پزشک و ماما در مرکز جامع سلامت دمبيگان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت.

فرماندار قصرقند در ادامه پروژه‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش سار بوک افزود: در دهه مبارک فجر ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان، کانال دفع آب‌های سطحی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان در این بخش افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: مرمت و بازسازی قنات روستای کوشک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان و افتتاح سایبان آرامستان حوریانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان انجام شد.

سایگانی با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: بیست طرح با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و بهره‌برداری از واحد مسکن سیل‌زدگان ستاد بازسازی با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد: پروژه بتن‌ریزی دهیاری حمیری با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار قصرقند اذعان کرد: مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ٧٠٠ میلیون تومان در بخش ساربوک افتتاح شد.
 
وی خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی از پروژه احداث ۲۱ واحد مسکن مددجویان و معلولان زیر نظر بهزیستی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcjomevvuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما