تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
فرماندار سراوان گفت: حضور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان عالم و ‌مهری بر ولایی و انقلابی بودن ‏مردم خواهد بود‎.‎
حضور مرزداران سراوانی در یوم‌الله ۲۲ بهمن مهری بر ولایی و انقلابی بودن آنهاست
به گزارش عصرهامون؛ سعید تجلیلی در گفت و گو با شستون بیان کرد: مردم بصیر کشور ما مخصوصاً سیستان و بلوچستان و به طور ویژه مردم مرزدار و غیور سراوان ثابت کردند در همه مقاطع و صحنه‌های مختلف از جبهه و جنگ گرفته تا مرزداری حضور داشتند و خواهند داشت.

وی افزود: در این مقطع از زمان این بار هم باتوجه‌به شرایط خاص در ارتباط با آشوب‌های سطح کشور دشمنان طرح‌ریزی کردند با بصیرت کافی حضور چشمگیر خواهند داشت.

فرماندار سراوان گفت: ملت ایران بصیر هستند و قطعاً این بار هم توطئه دشمنان به نتیجه نخواهد رسید و حضور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان عالم و  ‌مهری بر ولایی و انقلابی بودن مردم خواهد بود.

 تجلیلی گفت: مردم سراوان همچون گذاشته در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و از همین تریبون از اقشار مختلف مردم نیز دعوت می‌کنم تا حضور پرشور داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: این حضورها قفلی بر همه افکار منفی دشمن خواهد بود و پایان‌بخش شرارت و توطئه‌های ایادی آمریکا و اسرائیل در منطقه ایجاد کردند می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم غیور و مرزدار سراوان شنبه با مشت‌های گره‌کرده ساعت ۹ صبح در محل مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب (ع) حضور خواهند داشت و مسیر راهپیمایی را تا استادیوم ورزشی شهید حسین بر ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcjtmeviuqei8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما