تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد اعلام کرد؛

آغاز توزیع پیازهای وارداتی در بازار

مسعود امراللهی گفت: با توجه به ورود پیازهای وارداتی به تهران، از امروز امر عرضه به بازار آغاز می‌شود.
آغاز توزیع پیازهای وارداتی در بازار
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آقای مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: باتوجه‌به شرایط بارندگی در نیمه جنوبی و مشکلات برداشت، پیش‌بینی ما برای تنظیم بازار واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
 
او از ثبت سفارش یک هزار تن پیاز خبر داد و گفت: محموله نخست طی روزهای قبل از بندر جاسک به تهران رسید و محموله دیگر نیز در گمرک است. همواره واردات پیاز هم تا زمان رسیدن بازار به آرامش ادامه دارد.
 
امراللهی با بیان اینکه از امروز پیازهای وارداتی در بازار توزیع می‌شود، گفت: یکی از ابزارهای تنظیم بازار واردات است، چنانچه نیازی نداشته باشیم، محموله‌های وارداتی را به‌عنوان ذخایر نگه می‌داریم.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد با تأکید بر ثبت انبارها در سامانه جامع تجارت گفت: هر انباری که محصولات کشاورزی در آن دپوست، باید در سامانه جامع تجارت ثبت شده باشد، در غیر این صورت اگر بازرسان ما انباری را بازرسی کنند که ثبت در سامانه جامع تجارت نباشد، پرونده آن را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارجاع می‌دهیم.
او گفت: باتوجه‌به آغاز سرکشی از انبارها، تمامی انبارهای محصولات کشاورزی اعم از پیاز، سیب‌زمینی، برنج، روغن، شکر و غیره حتماً در سامانه جامع تجارت باید اطلاعاتشان ثبت و بروز باشد تا دچار مشکل نشوند.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcenp8zfjh8nxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما