تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
پرونده هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان؛ دربی حساس و مهم قعر جدولی‌ها/ سپاهان - ذوب‌آهن؛ شهرآورد اصفهان در نقش‌جهان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ بازی‌های هفته بیستم لیگ برنر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار روز سه شنبه به پایان می‌رسند و  شاهد ۲ دربی در شهر‌های اصفهان و خوزستان خواهیم بود.

مس کرمان - نساجی مازندران/ روز سه شنبه ساعت ۱۵

تیم مس کرمان هفته گذشته در  دقایق پایانی دربی کرمان توانست شکست را با تساوی عوض کند و با ۱۵ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار بگیرد.  
شاگردان فرزاد حسینخانی برای بقا در لیگ برتر فوتبال یه ۳ امتیاز بازی برابر تیم نساجی مازندران نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار بمانند.
آن‌ها در ۳ بازی گذشته رنگ برد را ندیدند و می‌خواهند که نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند، اما کار سختی برابر نساجی پیش رو دارند.  
در آن طرف، تیم نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم پیکان به تساوی دست یافت و با ۲۲ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد.
نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان؛ دربی حساس و مهم قعر جدولی ها/ سپاهان- ذوب آهن؛ شهرآورد اصفهان در نقش جهان
شاگردان مطهری بعد از برد برابر تیم تراکتور  در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال دیگر طعم پیروزی را نچشیدند و آن‌ها  می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز برابر مس کرمان جبران مافات کنند و با دست پر برگردند.  
بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع نساجی مازندران به پایان رسید.  
نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان؛ دربی حساس و مهم قعر جدولی ها/ سپاهان- ذوب آهن؛ شهرآورد اصفهان در نقش جهان

نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان/ روز سه شنبه ساعت ۱۵ 

دربی حساس و مهم  اهواز در حالی بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود که هر ۲ تیم نفتی با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند. البته نفت مسجدسلیمان با ۴۰ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد.
 تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم استقلال شکست سنگینی را متحمل شد و بعد از آن بازیکنان این تیم از سوی لیدر‌ها تهدید شدند، اما رضا عنایتی اعلام کرد که اگر این وضعیت ادامه یابد روی دیگر من را خواهند دید.  
عنایتی از زمان حضورش در تیم نفت مسجد سلیمان توانسته ۲ مساوی و یک باخت را به دست آورد و اکنون می‌خواهد در دربی اهواز اولین برد خود را کسب کند، اما کار سختی برابر برزیل ایران دارد.  
در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم پرسپولیس شکست خورد، اما بعد از بازی، فیروزی سرپرست این تیم مدعی شد که گل دوم پرسپولیس آفساید بود و طلب این تیم از داوری را در این بازی دادند. البته فیروزی بعد از این اظهار نظر جنجالی تا اطلاع ثانوی محروم شد.  
شاگردان تاوارس برزیلی در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و آن‌ها محکوم به برد در دربی اهواز هستند تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشند.  
بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.  
نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان؛ دربی حساس و مهم قعر جدولی ها/ سپاهان- ذوب آهن؛ شهرآورد اصفهان در نقش جهان

سپاهان - ذوب آهن/ روز سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰

دربی مهم و حساس اصفهان بین ۲ تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
تیم سپاهان هفته گذشته توانست از سد تیم فولاد عبور کند و با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.
زردپوشان اصفهانی ۶ برد متوالی در لیگ برتر فوتبال به دست آوردند و آن‌ها می‌خواهند با برتری در دربی اصفهان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.
بعد از این بازی شاگردان مورایس در دیدار دوستانه به مصاف تیم زنیت روسیه در اصفهان می‌روند تا برای بازی حذفی برابر پرسپولیس آماده شوند.  
در آن طرف، تیم ذوب آهن برخلاف همشهری خود در لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی نگرفته و در ۵ هفته اخیر ۳ باخت و ۲ مساوی کسب کرده است.
شاگردان تارتار به برد در دربی اصفهان نیاز مبرم دارند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و جایگاه خود را در جدول رده بندی هم ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر تیم قدرتمند سپاهان دارند.  
از اصفهان خبر می‌رسد که کسب نتایج ضعیف از سوی ذوبی‌ها باعث شده که کاسه صبر مدیران باشگاه لبریز شود و به مهدی تارتار اولتیماتوم بدهند. به نظر می‌رسد که دربی اصفهان آخرین فرصت تارتار باشد و اگر تیمش در این بازی امتیاز نگیرد ممکن است، او جایش را به مربی داخلی دیگری بدهد.  
بازی رفت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchm-nzw23nmkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما