تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
هم‌زمان با هفته جوان و روز فرهنگ بلوچ؛

سومین جشنواره نقاشی و طراحی «ازم» در سراوان برگزار می‌شود

سومین جشنواره نقاشی و طراحی ازم باهدف گرامیداشت هفته جوان و روز فرهنگ بلوچ برگزار می‌شود‎.‎
سومین جشنواره نقاشی و طراحی «ازم» در سراوان برگزار می‌شود
به گزارش عصرهامون،سینا مرزبان دبیر جشنواره ازم در گفتگو با شستون بیان کرد: سومین جشنواره نقاشی و طراحی ازم باهدف گرامیداشت هفته جوان و روز فرهنگ بلوچ در بخش نقاشی (جوان)، طراحی (جوان) و نقاشی و طراحی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: جوانان بلوچ، آداب‌ورسوم بلوچستان، جاذبه‌های گردشگری بلوچستان، اسطوره‌های بلوچستان
رویات و داستان‌های بلوچ و طبیعت بلوچستان از موضوعات این جشنواره است.

به گفته دبیر جشنواره ازم به نفرات اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و عضویت رایگان به مدت یک سال عضویت در کتابخانه؛ نفرات دوم دیپلم افتخار، جایزه نقدی، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه، به نفرات سوم لوح تقدیر، جایزه نقدی، ‌ عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و به نفرات چهارم (شایسته تقدیر) لوح تقدیر، ‌ جایزه نقدی، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه تعلق خواهد گرفت.

مرزبان ادامه داد: استفاده از ابعاد و تکنیک‌های مختلف نقاشی و طراحی  آزاد است و هر شخص می‌تواند در هر دو بخش (طراحی ‌نقاشی) شرکت کند؛  همچنین هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال و نوجوانان از ۱۲ تا ۱۷ سال و کودکان ۶ تا ۱۱ سال می‌توانند در این جشنواره با هم به رقابت بپردازند.

دبیر جشنواره ازم خاطرنشان کردند: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم ثبت‌نام و ارسال عکس اثر به شماره ۰۹۰۱۵۴۰۰۲۵۰ در اپلیکیشن بله پیام دهند و دریافت کد رهگیری به منزله ثبت‌نام است.

مرزبان تصریح کرد: آخرین‌مهلت ثبت‌نام پنجم اسفندماه، تحویل اثر ۶ و هفتم اسفندماه است، در نهم اسفندماه اسامی راه‌یافتگان اعلام و نمایشگاه در دهم و یازدهم برگزار و اختتامیه نمایشگاه یازدهم اسفندماه هم‌زمان با روز فرهنگ بلوچ و هفته جوان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/  
  https://asrehamoon.ir/vdcgw39qyak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما