> پیامبر اکرم (ص) رحمت للعالمین است | عصر هامون
تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴
امام جمعه موقت سراوان:

پیامبر اکرم (ص) رحمت للعالمین است

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: دشمن به این دلیل که مستقل هستیم و پیشرفت داشته‌ایم با انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‌کند.
پیامبر اکرم (ص) رحمت للعالمین است
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکید فراوان دارند که بصیرت داشته باشیم، لذا ملت شریف ایران باید بصیرت انقلابی داشته، دشمن‌شناس باشند و ترفند‌ها و نقشه‌های دشمن را بدانند.

وی افزود:‌ یهود و نصارا هیچ زمانی از مسلمانان راضی نخواهند شد مگر اینکه از آیین آن‌ها پیروی کنند، دشمن به دنبال این است باید مطالعه کنیم که به چه دلیل دشمن در کشور آشوب و ناآرامی ایجاد کرد.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: دشمن با جمهوری اسلامی و انقلاب مخالف است حتی اگر حکومت مستقل و غیر اسلامی هم داشتیم اما به دنبال استقلال و پیشرفت باشیم باز هم دشمن دشمنی می‌کند مگر روسیه و چین حکومت اسلامی دارند که دشمن تحریم و تهدید می‌کند.

قنبری اضافه کرد: دشمن مشکلش اسلامی بودن نیست، بلکه مشکلش مستقل بودن و پیشرفت ما است، در هیچ کجای دنیا چنین دموکراسی و توجه به رای مردم وجود ندارد که از شورای روستا تا رهبری توسط مردم انتخاب شود.

وی خاطر نشان کرد: برای پیامبر (ص) رحمت للعالمین و در برخی موارد اشدا علی الکفار است، حال که در آستانه مبعث رسول مکرم اسلام (ص) قرار داریم بهترین فرصت برای مطالعه سیره نبی اسلام است.

امام جمعه موقت سراوان تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام چراغ فروزانی است که مسیر ما را روشن کرده، خداوند متعال در قرآن کریم پنج توصیف و وظیفه برای پیامبر (ص) در نظر گرفته است.

قنبری گفت: خداوند خطاب به پیامبر (ص) می‌فرماید: ما تورا فرستادیم به عنوان شاهد، پیامبر در بر اعمال ما در قیامت گواه است.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام (ص) بشارت دهنده است، انسان‌ها را از عذاب الهی بیم می‌دهد تا انسان‌ها به صراط مستقیم هدایت شوند. از سوی دیگر پیامبر (ص) انذار، هشدار دهنده و دعوت‌کننده به سوی خدا، حقانیت و‌ ایمان به خداوند متعال است.

امام جمعه موقت سراوان تصریح کرد: مردم تبریز در چهلم به شهادت رسیدن مردم قم، به دستور آیت الله قاضی طباطبایی و دیگر علما در مسجد تبریز تجمع کردند اما رئیس کلانتری شهر مانع از ورود مردم به مسجد شدند و مسجد را طویله خطاب کرد، همین موضوع باعث درگیری و آغاز قیام مردم تبریز شد که تعدادی از مردم تبریز شهید و زخمی شدند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch6-nzm23nmmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما