تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان:

سارق تابلو‌های شهرداری در زاهدان دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از دستگیری سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۹ فقره سرقت آهن آلات و تابلو‌های شهرداری در سطح این شهرستان خبر داد.
سارق تابلو‌های شهرداری در زاهدان دستگیر شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، خدارحم فروغی بیان کرد: در بامداد گذشته گزارشی مبنی بر سرقت آهن آلات و تابلو‌های شهرداری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌شود.

وی با اشاره به حضور بی‌وقفه ماموران کلانتری ۱۳ شیر آباد زاهدان به محل واقعه گفت: پلیس در اقدامی هوشمندانه و با همراهی نگهبان، سارق معتاد را حین برش زدن تابلو‌های فلزی داخل محوطه کارگاه شهرداری دستگیر کرد.

فروغی از کشف مقادیری ابزار آلات سرقت همچون تیغ اره، انبردست از مجرم دستگیر شده خبر داد و تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های نهایی به ۹ فقره سرقت آهن آلات و تابلو‌های شهرداری در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه سارق حرفه‌ای پس از معرفی به مرجع قضایی برای تحمل کیفر و اصلاح و تربیت اجتماعی به زندان منتقل شد خاطرنشان کرد: پلیس برای آرامش و پایداری اجتماع و همچنین در راستای مطالبات به حق مردم مقابل هرگونه تخلف و فعالیت خارج از عرف و قانون خواهد‌ ایستاد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdceep8zejh8nfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما