تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار از تأمین ۲۰۲ چشمه سرویس بهداشتی جدید و با استاندار‌های روز با هدف ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی برای گردشگران نوروزی خبر داد.
زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی چابهار در آستانه نوروز ارتقا می‌یابد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از چهاربهاران، اقبال صادقی با اشاره به آغاز اقداماتی جهت آمادگی این منطقه آزاد برای استقبال از گردشگران نوروزی، بیان کرد: در نخستین اقدام برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی، ۹۴ چشمه سرویس بهداشتی جدید با امکانات به روز در ۸ نقطه، جانمایی شده که تا پیش از پایان سال قابل بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این چشمه‌ها در مبادی ورودی شمالی و جنوبی، محدوده مجتمع‌های تجاری، پارک لیپار و محور مواصلاتی باغات گرمسیری چیکو و نارگیل جانمایی شده و در حال نصب است.

به گفته صادقی، ۱۸ چشمه پرتابل نیز با هدف افزایش رفاهیأت گردشگران و شهروندان در نقاط ساحلی در حال نصب است.

رئیس کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار همچنین از نصب ۴۰ دوش در محدوده مجتمع‌های تجاری و محل شناگاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد در محدوده مجتمع‌های تجاری، ۲۰ مورد ویژه آقایان و ۱۰ مورد ویژه بانوان در محل شناگاه در حال نصب است.

صادقی با اشاره به ۹۵ چشمه سرویس بهداشتی موجود که ۴۰ مورد آن در حال بازسازی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی، عدم اتصال این سرویس‌ها به شبکه آب و فاضلاب است که باعث می‌شود تأمین آب مورد نیاز و تخلیه فاضلاب در ایام نوروز و به دلیل افزایش ظرفیت مصرف، با کندی صورت گیرد که در تلاش برای رفع این نقایص هستیم.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcjoaevvuqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما