کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولیت ۳۲ دستگاه در حوزه کاهش جانباختگان تصادفات

10 اسفند 1401 ساعت 7:52

هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با حضور جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سردار کمال هادیانفر در هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آنچه که به عنوان اهداف اصلی نشست دنبال می‌کنیم، مدیریت کلان ترافیک در کشور و تسهیل ترددها در ایام پیک است.
رئیس پلیس راهور با اشاره به ارائه خدمات بیش از ۷۲ میلیون خدمت در سال جاری در پلیس راهور به مردم گفت: در ایام مختلف این جمع حاضر به اتفاق هفت دستگاه دیگر به طور شبانه روز در حال انجام وظیفه است و کاری که این دستگاه‌ها انجام می‌دهند در طول سال تعطیل‌بردار نیست.
وی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه ۳۱ درصد کاهش تلفات پیش بینی شده که به لطف خداوند متعال در طول سه ساله اخیر تقریباً به ۹۵ درصد از این هدف‌گذاری دست پیدا کردیم و در برنامه هفتم باید ۵۰ درصد کاهش را پیش بینی کنیم.
هادیانفر خاطرنشان کرد: ۳۲ دستگاه در حوزه کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش دارند و مطالبه ما این است که این دستگاه‌ها وارد میدان شوند تا بتوانیم به هدف‌گذاری انجام شده دست پیدا کنیم.
رئیس پلیس راهور در ادامه عنوان کرد: ۵۱ درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند و شش درصد در حین انتقال و ۴۳ درصد در بخش تروما و بیمارستانی جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 157142

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157142/مسئولیت-۳۲-دستگاه-حوزه-کاهش-جانباختگان-تصادفات

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir