تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۰
دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم شهرستان ایرانشهر خبر داد:

آگاهی و بصیرت جوانان مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از حربه‌های دشمنان

دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم شهرستان ایرانشهر گفت: دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند با فریب و نیرنگ جوانان را از مسیر اصلی انقلاب که علم‌آموزی است دور کنند.
آگاهی و بصیرت جوانان مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از حربه‌های دشمنان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، معصوم اربابی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رهبرحکیم انقلاب پیام بسیار مهمی را برای ملت به ویژه نسل جوان که آینده سازان این مملکت هستند عنوان کردند که می‌توان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره داشت.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به مثابه منشوری برای دومین مرحله خودسازی جامعه پردازی و تمدن‌سازی است که در حقیقت فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم زد.

اربابی تصریح کرد: با استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب در واقع برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست بشناسیم.

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب همچون سندی بوده که مقام معظم رهبری در مهم‌ترین محور‌ها جوانان را مورد خطاب قرار دادند که در زمینه‌هایی چون علم و پژوهش، مدیریت، اخلاق، اقتصاد و همچنین استقلال و آزادی عزت ملی روابط خارجی مرزبندی با دشمن و سبک زندگی انقلاب اسلامی و اجرای عدالت و مبارزه با فساد هرگز غافل نشوند.

دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: لازم است تا جوانان در زمینه نقشه‌ها و دسیسه‌های خباثت‌آمیز و آلوده دشمن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین بصیرت و اطاعت از عقاید، صیانت از باور‌های دینی، شناخت دوست و دشمن، دریافت حقایق از مبادی حقیقی و منابع اصلی می‌تواند نجات‌بخش جوانان از حیله‌های دشمنان ایران اسلامی باشد.

اربابی عنوان کرد: امپراتوری دروغ‌پراکنی استکبار با میدان‌داری شبکه‌های معاند مانند بی‌بی‌سی، من و تو به طور مداوم و متراکم به پخش خبر‌های دروغ و تصویرسازی کاذب از واقعیت‌های گذشته و حال مشغول هستند.

وی عنوان کرد: جهاد به معنای تلاش و کوششی است که باعث یاس و ناامیدی در وجود دشمن می‌شود پس جهادتبیین یعنی بصیرت افزایی و روشنگری که مقام معظم رهبری جهادتبیین را امری فوری، قطعی و عینی بیان کردند به دلیل اینکه دشمن روایت نامناسبی از جمهوری اسلامی در رسانه‌ها بیان کرده و جوانان را ناامید می‌کرد.

دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم شهرستان ایرانشهرخاطرنشان کرد: در واقع چون دشمنان روایت نامناسبی از انقلاب در عرضه آن به وجود آورده بودند رهبر معظم انقلاب دستور به جهادتبیین دادند که نسل جوان به دلیل اینکه آشنایی با انقلاب ندارند باید دستاورد‌های آن تبیین شود زیرا دشمن جور دیگری بیان خواهد کرد.

وی اضافه کرد: وظیفه افراد انقلابی در برهه زمان کنونی این است که باید جوانان را از ترفند‌های دشمن در تعریف تاریخ آگاه کنند چون انگیزه‌های زیادی برای تحریف تاریخ وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهتر جلوه دادن گذشته برای ایجاد ناامیدی از وضع حال و حسرت به دوران گذشته اشاره داشت.

اربابی گفت: بدون شک هر حکومتی به حق و به باطل مخالفانی دارد که سعی دارند آن حکومت را مطابق میل خود اداره کنند و ایران اسلامی نیز در هر دو سو مخالفانی دارد که از جنس منافقین سلطه طلب، ضد دین‌ها هستند که با بیان هزاران دروغ و با تعریف‌های بیهوده و پوچ از رژیم کثیف آرزوی بازگشت به آن زمان را دارند.

وی بیان کرد: پس لازم است با شناخت دقیق تاریخ از این نیرنگ مخالفان که برای نابودی اسلام  تلاش می‌کنند بر حذر بود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccxmqsx2bqpi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما