کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بمپور:

باید خاطره‌ای خوب با ارائه خدمات مطلوب برای مسافرین نوروزی ایجاد کنیم

13 اسفند 1401 ساعت 11:03

فرماندار شهرستان بمپور گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی این منطقه با تمام توان پای کار هستیم.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سلمان برهانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن عید باستانی نوروز  کلیه دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی، تعامل و وحدت رویه تلاش کرده تا با ارائه خدمات مطلوب، آسایش خاطر مهمانان نوروزی را فراهم کنند.


این مقام مسئول ادامه داد: با فراهم کردن امکانات خدمات مطلوب می‌توان در ذهن مسافران خاطره خوبی از این منطقه را با توجه به پیشینه تاریخی، فرهنگی این سرزمین به یادگار گذاشت.


وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ادارات صمت، نمایندگی دامپزشکی در شهرستان بمپور مستقر و همچنان تلاش بر آن است که کلیه ارگان‌ها به ویژه میراث فرهنگی وگردشگری، هلال احمر، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان به اداره‌های این منطقه اضافه شوند. 

برهانی اظهار کرد: از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در روزهای باقیمانده امسال نسبت به بروزرسانی خدمات و کسب رضایت‌مندی ولی نعمتان خود اقدام کنند.

 وی اضافه کرد: همچنین مدیران همه ارگان‌ها در بمپور باید در سال جدید با روحیه ای مضاعف و  انقلابی و برنامه‌ریزی‌های مدون نسبت به امور دستگاه خود و پیگیری موارد و مسائل مردم اقدام کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 157280

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157280/باید-خاطره-ای-خوب-ارائه-خدمات-مطلوب-مسافرین-نوروزی-ایجاد-کنیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir