تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
فرماندار شهرستان نیکشهــر گفت: مدارس این منطقه مسافران نوروزی را اسکان می‌دهند.
مدارس شهرستان نیکشهر آماده اسکان دادن به مسافران نوروزی هستند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مجیب حسنی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای مدارس اقدام کنیم.

 وی افزود: نقاط قوت و نوآوری‌ها را باید تقویت کنیم تا کسانی که به شهرستان نیکشهر سفر می‌کنند با خاطره‌ای خوش این منطقه را ترک کنند.

مجیب حسنی بر تقسیم وظایف و برنامه‌ریزی جهت بازدید از پایگاه‌های اسکان نوروزی تاکید و گفت: با بازدید از مدارس می‌توانیم نسبت به شناسایی و رفع مشکلات موجود در مدارس اقدام کنیم تا در آستانه تعطیلات نوروزی با مشکلی مواجه نشویم.

همچنین ساره باور در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی و پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نیکشهر خبرداد و بیان کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی همه‌ساله به همت اعضای ستاد در مدارس شهری و روستایی این منطقه به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: سال گذشته در مدارس شهرستان نیکشهر یک هزار و ۵۹۷ نفر از مسافران نوروزی از سراسر کشور به‌خصوص شهرهای خراسان رضوی، کرمان و اصفهان بودند.

این مسئول تصریح کرد: ضرورت همکاری بیش‌ از پیش نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت هرچه بهتر میهمانان نوروزی یکی از مهم‌ترین مطالبات از مجموعه خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی است.

مدیر آموزش و پرورش نیکشهر عنوان کرد: رعایت نظافت مدارس و کلاس‌های اسکان و تامین تجهیزات مورد نیاز باید رعایت شوند.

وی اضافه کرد: در کنار آماده‌سازی مدارس اسکان به لحاظ فیزیکی و تجهیزات به اجرای برنامه‌های  متنوع فرهنگی نیز توجه شود.

باور عنوان کرد: علاوه بر امکانات بهداشتی در مکان‌های اسکان و به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، لازم است مدیران و کادر اداری مدارس جلسه‌ای برای هماهنگی و برنامه ریزی داشته باشند تا اسکان به سهولت انجام بگیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcevf8zejh8nwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما