تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
جلسه ستاد خدمات سفر نوروز سال ۱۴۰۲ در فرمانداری کنارک برگزار شد.
گپ و گفت مسئولان چابهار برای تأمین نیازهای شهر در ستاد خدمات سفر نوروز
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، عبدالغفور حوت  در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز شهرستان کنارک ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، بیان کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد به‌ویژه در نوروز، فراهم‌کردن موجبات رضایت‌مندی مسافران بسیار مهم است.

وی گفت: ارائه لیست کشیک نوروزی ادارات، داروخانه‌ها و نانوایی‌ها، نظارت بر رستوران‌ها، بازار و اماکن مرتبط، باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار کنارک با درخواست از ادارات این شهرستان که دارای مهمان‌سرا هستند، تصریح کرد: باتوجه‌به زمان باقیمانده نسبت به پاک‌سازی مهمان‌سراها اقدام کنند تا در اختیار میهمانان نوروزی که فرمانداری معرفی خواهد کرد، قرار گیرد.

حوت، بر حفظ امنیت گردشگران دریایی در کنارک تأکید و بیان کرد: برای حفظ سلامت و امنیت مردم و گردشگران باید تمام موارد ایمنی در شناورها و قایق‌های تفریحی رعایت شود.

وی از آماده‌سازی مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی در کنارک خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات به مسافران در مدارس، باید تمام امکانات لازم فراهم شود.

فرماندار کنارک همچنین بر کنترل و نظارت بر بازارهای سطح شهرستان تأکید و ادامه داد: برای کنترل قیمت کالاها و خدمات همه اعضای ستاد نوروزی باید وارد عمل شوند.

رئیس شورای تأمین شهرستان کنارک بیان کرد: نقاط حادثه‌خیز در حوزه راه‌های ارتباطی نیز باهدف ایمن‌سازی و جلوگیری از سوانح جاده‌ای مرتفع شود.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره‌سازی فرآورده‌های بنزین، گفت: امید است خدمات قابل‌ارائه در امر سوخت‌رسانی سفرهای نوروزی بدون نقص انجام شود.

 فرماندار کنارک با اشاره به ارائه خدمات‌دهی مناسب مجموعه‌های رفاهی بین‌راهی، تأکید کرد: دستگاه‌های مربوطه از داشتن شرایط مناسب و در شأن  نمازخانه‌های این مجموعه‌ها نیز نظارت داشته باشند.

وی در پایان بر پاک‌سازی و تنظیف مناطق شهری، روستایی، نصب علائم و بنرهای راهنمایی در این مناطق و همچنین آمادگی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها جهت تسریع و تسهیل خدمات تأکید کرد.
 
انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdceff8zxjh8nei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما