ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> بهره‌برداری از نمازخانه بین‌راهی در محور زاهدان_بم | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
نمازخانه بین‌راهی در محور زاهدان_بم هم‌زمان با آیین بهره‌برداری از ۱۰ باب نمازخانه و ۱۰ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از نمازخانه بین‌راهی در محور زاهدان_بم
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، ایوب کرد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه محور زاهدان_بم یکی از محورهای پرتردد و ترانزیتی استان است، بیان کرد: این نمازخانه بین‌راهی در کیلومتر۱۵۶ محور زاهدان_بم در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با تیپ واحد و الگوی یکسان با امکانات رفاهی مانند مکانی برای برپایی نماز مسافران، فروشگاه و سرویس بهداشتی با مدنظر قرار دادن دو رمپ جهت تردد راحت معلولین افتتاح شد.

وی اعتبار هزینه شده جهت احداث و راه‌اندازی این نمازخانه بین‌راهی را ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نصب تابلوهای مناسبتی و احادیث ائمه اطهار (ع)، پخش صدای اذان، نصب بنرهای مختلف با موضوع اهمیت نماز، بروشورهای مربوط به آداب زیارت، نماز مسافرت از جمله اقدامات فرهنگی است که در این نمازخانه بین‌راهی به مسافرین محترم ارائه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه این دومین نمازخانه بین‌راهی در محور زاهدان - بم است، تصریح کرد: باتوجه‌به وسعت و پراکندگی نقاط جمعیتی این استان راه‌اندازی نمازخانه‌های بین‌راهی علاوه بر ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف، مکان مناسبی است تا رانندگان با کمی استراحت با خیالی آسوده به ادامه سفر خود بپردازند و سبب کاهش تصادفات ناشی از خواب‌آلودگی و خستگی در استان شوند.

کرد در پایان خاطرنشان کرد: توانستیم زمینه احداث این  نمازخانه  بین‌راهی را در استان محقق کنیم تا ظرفیت خوبی برای مسافران در جاده‌های استان به‌خصوص در ایام نوروز فراهم شود.
 
انتهای خبر/ خ
 
 
https://asrehamoon.ir/vdcc4mqsx2bqp08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما