ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> میزان اثربخشی در جامعه مبنای ارزیابی شورای فرهنگ عمومی | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

میزان اثربخشی در جامعه مبنای ارزیابی شورای فرهنگ عمومی

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: میزان اثربخشی شورای فرهنگ عمومی در جامعه را مبنای اصلی ارزیابی و سنجش قرار دهیم.
میزان اثربخشی در جامعه مبنای ارزیابی شورای فرهنگ عمومی
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، آیت الله مصطفی محامی در یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان و اولین نشست وبیناری هیئت رئیسه شورا در شهرستان‌ها ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه بیان کرد: همه ما به عنوان مسئول نیاز به تامل داریم تا بدانیم موفق به استفاده از فرصت‌های پیش رو برای خدمت به جامعه شده‌ایم یا این که فرصت سوزی کرده‌ایم، چرا که کم کاری و بی‌توجهی از سوی هر فردی به ضرر خود وی، مردم و جامعه خواهد بود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر جوانان افزود: می‌توان با استفاده از فرصت‌های موجود به ویژه شورای فرهنگ عمومی برای بهره‌مندی از ظرفیت جوانان، فرهنگ‌سازی و همچنین در راستای گسترش فرهنگ نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، اشتغال اقدام کرد.

وی گفت: متأسفانه گاهی برخی ضد ارزش‌ها را به عنوان ارزش جلوه می‌دهند که این موضوع نشان می‌دهد در این رابطه به درستی کار نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: باید ارزیابی کنیم که خروجی کار در شورای فرهنگ عمومی چه بوده و چه نتایجی به همراه داشته است که اگر کاستی وجود دارد برای رفع آن تلاش کنیم و شاهد تغییر در جامعه باشیم، بنابراین می‌طلبد که میزان اثربخشی در جامعه را مبنای اصلی ارزیابی و سنجش قرار دهیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgyu9qxak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما