تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که سرعت را رعایت نمی‌کنند، اعمال قانون برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
توقیفات ساعتی خودرو در کجا اتفاق می‌افتد؟
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: اعمال قانون توسط دوربین‌های لیزگان صورت می‌گیرد و همکاران در حاشیه بزرگراه و در جا‌هایی که سرعت‌ها رعایت نمی‌شود مستقر هستند، از این طریق سرعت‌ها را کنترل کرده و رانندگانی را که سرعت‌ها را رعایت نمی‌کنند خودروی ان‌ها کنار آورده می‌شود و اعمال قانون برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
وی گفت: در بسیاری از بزرگراه‌ها این دوربین‌های لیزگان را داریم و از ابتدای صبح تا پایان روز در محل‌های مشخص شده تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ حضور دارند و تمام سعی و تلاش ما این هست که بتوانیم این تخلفات را کنترل کرده و سرعت‌ها را پایین بیاوریم.
سرهنگ رازقی بیان کرد: شکلی از برخورد‌های پلیس به علت تخلفات حادثه و سرعت رانندگان است و این کار به شکل توقیف ساعتی صورت می‌گیرد.
وی گفت: توقیف ساعتی نیز شکل دیگری از برخورد‌های پلیسی است که در حاشیه امن و ایمن و جایی که می‌توان وسایل نقلیه را نگه داشت در بزرگراه‌ها انجام می‌گیرد.
سرهنگ رازقی گفت: این اقدامات و اعمال قانون‌ها در شب‌ها نیز صورت می‌گیرد و رانندگانی که با سرعت‌های بالا تردد می‌کنند و واقعاً ایمنی را رعایت نمی‌کنند ناگزیریم وسیله نقلیه آن‌ها را متوقف نموده تا به عنوان مجازات جایگزین توقیف ساعتی بشوند.
سرهنگ رازقی افزود: سرعت غیر مجاز تا ۳۰ کیلومتر ۶۰ هزار تومان جریمه دارد و بالاتراز آن ۲۰۰ هزار تومان و ۵ و ۱۰ نمره منفی به آن تعلق می‌گیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchkqnzq23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما