تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۵
شهید محمدقاسم زاده کنگان در وصیت‌نامه خودنوشت: بر ماست که کمافی‌السابق با ادامه حضور جوانان عزیز به دشمن فرصت تجدید قوا ندهیم.
با ادامه حضور جوانان به دشمن فرصت تجدید قوا ندهیم
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، شهید محمد قاسم‌زاده کنگان در سال 1335 در بیرجند متولد شد و در تاریخ 2 بهمن‌ماه 65 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در مزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
همانا خداوند از مو منان جان‌ها و مال‌هایشان را به بهای بهشت خرید که اینان در راه او می‌کشند و کشته می‌شوند. (قسمتی از سوره مبارکه توبه آیه ۱۱۱) .

 اینجانب با شهادت به یگانگی حضرت حق جل‌جلاله و شهادت به رسالت پیامبر خاتم محمد بن عبدالله و جانشینی برحق حضرت علی (ع) و یازده فرزند گرامی‌اش، پس از آن حضرت و با اعتقاد راسخ به ولایت فرمانده واقعی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل یعنی صاحب العصروالزمان حضرت حجۀ ابن الحسن العسکری (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و با اعتقاد به ولایت‌فقیه به‌ویژه در این زمان به رهبری روح خدا خمینی بت‌شکن (دام عزه) در غیاب حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) نکاتی را به‌عنوان سفارش و توصیه به مردم مقاوم. صبور و حافظ انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه خونین شهدا متذکر می‌گردم.

 بنده حقیر و سرتاپا تقصیر با رحمت واسعه حق‌تعالی توفیق یافتم سپاه بزرگ محمد را درک کنم و همراه سربازان پیامبر اکرم (ص) در تاریخ ۱۰/۶/۶۵ جهت ادای تکلیف جهاد علیه دشمنان اسلام و انسانیت راهی جبهه‌ها شدم و پس از مدتی حضور در جبهه در کنار جوانان پاک مخلص و شجاع بسیجی درس ایثار، اخلاص و عشق و بندگی حق آموختم و اگر حق‌تعالی مرا بپذیرد از این دانشگاه بی‌نظیر فارغ‌التحصیل شده و حاصل آموخته‌هایم توصیه‌های زیر است:

اکنون که قریب ۷ سال از شروع این جنگ نابرابر و تحمیلی [با] دنیای کفر علیه اسلام عزیز می‌گذرد. حقانیت و مظلومیت ما بر دوست و دشمن آشکار شده است و لذا بر ماست که کمافی‌السابق با ادامه حضور جوانان عزیز و ارسال کمک‌های مردمی به جبهه‌ها به دشمن علقی فرصت تجدید قوا ندهیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchiqnz623nmqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما