تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

عوامل تیراندازی در زابل کمتر از سه ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عوامل تیراندازی که باعث مجروحیت دو شهروند در شهرستان زابل شده بودند، خبر داد.
عوامل تیراندازی در زابل کمتر از سه ساعت دستگیر شدند
 دوست علی جلیلیان در گفتگو با عصرهامون بیان کرد: در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت دو شهروند در یکی از محلات این شهرستان که منجر به مجروحیت آنها گردیده بود، موضوع دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در اين راستا با اقدامات فني صورت‌گرفته توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در نهايت، دو نفر از عوامل اصلی این تیراندازی شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه و ضربتی در کمتر از ۳ ساعت در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرده، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به‌هیچ‌وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/ خ
 
  https://asrehamoon.ir/vdchqqnzx23nmqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما