ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> زنده نگه داشتن یاد شهدا در عمل به سیره و روش زندگی و منش آن‌ها است | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:

زنده نگه داشتن یاد شهدا در عمل به سیره و روش زندگی و منش آن‌ها است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان زنده نگه داشتن یاد شهدا را از وظایف آحاد جامعه برشمرد و گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان والامقام است.
زنده نگه داشتن یاد شهدا در عمل به سیره و روش زندگی و منش آن‌ها است
حامد آرامش در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: بیست و دوم اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهدایی است که از جان خود گذشتند و ایثار و از خودگذشتگی را برای ما معنا کردند.

وی با اشاره بیانات رهبر انقلاب با این مضمون که یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیت‌ها خارج شود. شهیدان را باید زنده نگه داشت افزود: شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معززشان صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران علاوه بر اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، عامل مهمی در تقویت روحیه مدیران برای خدمتگزاری خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: جامعه ایثارگری به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها که درخواستی جز خدمت به مردم ندارند و برای خود هیچ نمی‌خواهند، جلب شود.

آرامش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت: بزرگداشت شهدا، بخشی از جهاد تبیین است که مورد تأکید و سفارش رهبر انقلاب قرار دارد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن این میراث گرانب‌ها به نسل‌های آینده و جوانان کشور رسالت امروز همه ماست.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcay0n6a49nma1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما