کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبرداد:

کشف سه هزار عدد انواع مواد محترقه در خاش

22 اسفند 1401 ساعت 23:29

سرهنگ راز دار گفت: حفظ سلامت و امنیت مردم از اهم وظایف پلیس نیروی انتظامی است که در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری  عصرهامون به نقل از تفتان ما، فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 3 هزار عدد مواد محترقه خطر آفرین قاچاق و غیر مجاز توسط پلیس اطلاعات عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیر مجاز مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه توزیع و قاچاق این مواد در واحدهای صنفی فعالیت دارند در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان خاش قرار گرفت.

این مقام نظامی اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف مواد محترقه به تعداد 3 هزار عدد و 4 هزار عدد قرص روان گردان و تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو در داخل یک دکه در سطح شهرستان شدند. 

سرهنگ راز دار افزود: در این رابطه 2 نفر دستگیر و پرونده ی قضایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش عنوان کرد: در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال درصورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش زای غیر قانونی فعالیت می کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 157855

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157855/کشف-سه-هزار-عدد-انواع-مواد-محترقه-خاش

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir