کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر چابهار:

عرضه مستقیم محصولات شب عید را در نمایشگاه بهاره خواهیم داشت

23 اسفند 1401 ساعت 7:13

عضو شورای شهر چابهار گفت: محصولات متنوع خوراکی به صورت مستقیم در نمایشگاه بهاره شهر چابهار به شهروندان عرضه خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ عمر بلوچ در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز مانند هر سال نمایشگاهی برای عرضه محصولات خواهیم داشت و مردم می توانند با حضور در این نماشگاه‌ها بخشی از مایحتاج شب عید خود را تهیه کنند.

 وی با بیان اینکه در این نمایشگاه اکثراً محصولات خوراکی و محصولات تحویل سال و نو شدن سال جدید و همچنین تعدادی از غرفه‌ها مربوط به پوشاک باشند، تصریح کرد: غرفه‌های این نمایشگاه بیشتر محصولات خوراکی و مواد غذایی بوده که از اکثر نقاط کشور به این شهرستان می‌آیند و در این غرفه ها این محصولات را عرضه می‌کنند.

بلوچ با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی که در آستانه عید راه اندازی می شوند دو حسن  اساسی دارند، خاطرنشان کرد: یکی آنکه تنوع کالا در یک مجموعه نمایشگاهی و در غرفه‌های مختلف قرار می‌گیرد و حسن دوم آنکه بسیاری از این غرفه‌ها تولید کننده هستند چه محصولات محلی و خانگی باشد چه محصولات دیگر تولید کننده‌اند و قیمت آن نسبت به بازار مناسب‌تر است.

 وی تصریح کرد :این نمایشگاه‌ها از ۱۵ اسفند تا ۲۸ اسفند دایر است و یکی از آنها نیز قرار است تا ۵ فروردین دایر باشد که در ایام عید نوروز نیز به مردم خدمات دهد.

 عمر بلوچ اظهار کرد: سه محل نمایشگاهی امسال خواهیم داشت یکی در داخل شهر در بلوار قدس ایجاد شده و یکی از آنها نیز در منطقه آزاد است و همچنین درخواستی نیز داشتیم که یک نمایشگاه در پارک بهاران احداث کنیم که در دست بررسی می‌باشد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 157886

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157886/عرضه-مستقیم-محصولات-شب-عید-نمایشگاه-بهاره-خواهیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir