تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۳
عضو شورای شهر چابهار گفت: محصولات متنوع خوراکی به صورت مستقیم در نمایشگاه بهاره شهر چابهار به شهروندان عرضه خواهد شد.
عرضه مستقیم محصولات شب عید را در نمایشگاه بهاره خواهیم داشت
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ عمر بلوچ در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز مانند هر سال نمایشگاهی برای عرضه محصولات خواهیم داشت و مردم می توانند با حضور در این نماشگاه‌ها بخشی از مایحتاج شب عید خود را تهیه کنند.

 وی با بیان اینکه در این نمایشگاه اکثراً محصولات خوراکی و محصولات تحویل سال و نو شدن سال جدید و همچنین تعدادی از غرفه‌ها مربوط به پوشاک باشند، تصریح کرد: غرفه‌های این نمایشگاه بیشتر محصولات خوراکی و مواد غذایی بوده که از اکثر نقاط کشور به این شهرستان می‌آیند و در این غرفه ها این محصولات را عرضه می‌کنند.

بلوچ با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی که در آستانه عید راه اندازی می شوند دو حسن  اساسی دارند، خاطرنشان کرد: یکی آنکه تنوع کالا در یک مجموعه نمایشگاهی و در غرفه‌های مختلف قرار می‌گیرد و حسن دوم آنکه بسیاری از این غرفه‌ها تولید کننده هستند چه محصولات محلی و خانگی باشد چه محصولات دیگر تولید کننده‌اند و قیمت آن نسبت به بازار مناسب‌تر است.

 وی تصریح کرد :این نمایشگاه‌ها از ۱۵ اسفند تا ۲۸ اسفند دایر است و یکی از آنها نیز قرار است تا ۵ فروردین دایر باشد که در ایام عید نوروز نیز به مردم خدمات دهد.

 عمر بلوچ اظهار کرد: سه محل نمایشگاهی امسال خواهیم داشت یکی در داخل شهر در بلوار قدس ایجاد شده و یکی از آنها نیز در منطقه آزاد است و همچنین درخواستی نیز داشتیم که یک نمایشگاه در پارک بهاران احداث کنیم که در دست بررسی می‌باشد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcc4mqse2bqp48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما