تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر خبر داد:

آماده‌سازی ۲۰۰ کلاس برای میزبانی از میهمانان نوروزی در ایرانشهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر از آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.
آماده‌سازی ۲۰۰ کلاس برای میزبانی از میهمانان نوروزی در ایرانشهر
مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: شهرستان ایرانشهر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی همواره مورد توجه مردم در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

وی بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم برای راهنمایی، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: همه عوامل اجرائی برای تکریم میهمانان نوروزی در ایرانشهر تلاش خواهند کرد و بر این اساس، ۲۰۰ کلاس در سطح مدارس شهرستان برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر این شهرستان به منظور برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای آماده سازی و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد که خوشبختانه با همت و هم افزایی موجود دستگاه ها و اعضای ستاد، امیدواریم میزبانی خوبی از مسافران داشته باشیم.

جهاندیده ادامه داد: باید تمام دستگاه‌ها و اعضای ستاد نوروزی بر روی کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طبعا برخورد خوب در مراکز اسکان و بخصوص در پذیرش میهمانان نوروزی می‌تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان دیار فرهنگ و ادب سیستان و بلوچستان ایجاد کند.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcdj50f5yt0kj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما