ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - آماده‌سازی ۲۰۰ کلاس برای میزبانی از میهمانان نوروزی در ایرانشهر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر خبر داد:

آماده‌سازی ۲۰۰ کلاس برای میزبانی از میهمانان نوروزی در ایرانشهر

22 اسفند 1401 ساعت 21:39

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر از آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.


مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: شهرستان ایرانشهر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی همواره مورد توجه مردم در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

وی بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم برای راهنمایی، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: همه عوامل اجرائی برای تکریم میهمانان نوروزی در ایرانشهر تلاش خواهند کرد و بر این اساس، ۲۰۰ کلاس در سطح مدارس شهرستان برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر این شهرستان به منظور برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای آماده سازی و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد که خوشبختانه با همت و هم افزایی موجود دستگاه ها و اعضای ستاد، امیدواریم میزبانی خوبی از مسافران داشته باشیم.

جهاندیده ادامه داد: باید تمام دستگاه‌ها و اعضای ستاد نوروزی بر روی کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طبعا برخورد خوب در مراکز اسکان و بخصوص در پذیرش میهمانان نوروزی می‌تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان دیار فرهنگ و ادب سیستان و بلوچستان ایجاد کند.

انتهای خبر/ ف


کد مطلب: 157887

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157887/آماده-سازی-۲۰۰-کلاس-میزبانی-میهمانان-نوروزی-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir