تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
رئیس اورژانس شهرستان چابهار:

اورژانس در آماده باش کامل است

رئیس اورژانس شهرستان چابهار گفت: همکاران ما در مرکز فوریت های اورژانس در نقاط حادثه خیزی مانند پلاژ تیس و دریابزرگ جهت امداد رسانی به هرگونه حادثه احتمالی مستقر هستند.
اورژانس در آماده باش کامل است
به گزارش پایگاه خبر عصر هامون، یوسف جدگال در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: خدا را شاکرم که در سال گذشته تلفات ناگواری در سطح شهرستان چابهار نداشتیم فقط دو حادثه سوختگی جزئی بوده و همکاران ما خدمات درمانی را انجام دادند و بیمار را به بیمارستان انتقال دادند و بیمار به صورت سرپایی درمان و مرخص شد.

 وی با اشاره به اینکه آموزش های داده شده به مردم موجب شده تا آسیبی که منجر به فوت یا قطع عضو باشد اتفاق نگرفته باشد، خاطرنشان کرد: امسال در مدارس جهت چهارشنبه سوری آخر سال آموزش صورت گرفته و این آموزش در چندین مدرسه اجرا شده آموزش در زمینه اینکه هنگام سوختگی چه اقداماتی باید انجام شود.

 جدگال ادامه داد: در چهارشنبه سوری آخر سال ما در دو نقطه دریا بزرگ و پلاژ ساحلی تیس از ساعت۱۹ الی ۲ بامداد استقرار داریم که ان‌شاءالله این چهارشنبه سوری هم به خوبی و خوشی پایان یابد و مردم دچار حادثه نشوند، البته استقرار در این اماکن بنا بر تجربیات سالهای گذشته انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه  در پایان سال و نزدیک به تحویل سال جدید توصیه کرد: خواهشمندم که مردم موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند  و آتش بازی از طریق نارنجک و بمب‌های دست‌ساز  نداشته باشند و این مراسم بیشتر جنبه تفریحی و دورهمی داشته باشد تا منجر به جراحات و سوختگی نشود و خانواده ها در این روز ها داغدار نشوند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdci3yazzt1awv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما