تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف انسانی، طبیعی، معادن گفت: بزرگ‌ترین ظرفیت و سرمایه این استان؛ یکدلی، انسجام و وحدت بین اقشار مختلف است.
بزرگ‌ترین سرمایه سیستان و بلوچستان؛ یکدلی، انسجام و وحدت بین اقشار مختلف است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضا شریفی در دیدار با سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان بیان کرد: خرسندم که توفیق خدمتگزاری به مردم غیور این استان در این عصر و زمان نصیب من شده است.
 
وی با اشاره به سخنان تعدادی از مدعوین افزود: ما نیز فرزند این سرزمینیم، مطالب مطرح شده جزو دغدغه‌های ما و مطالب بر حقی است که با همراهی هم می توانیم به نتیجه مطلوب برسانیم.
 
شریفی بیان داشت: با شناخت و ارادتی که نسبت به هم داریم، اکنون نیزانتظار دارم؛  مثل گذشته و در سنگر‌های مختلف در کنار هم بایستیم.
 
معاون استاندارخاطرنشان کرد: عامل خنثی کننده تمامی بحران‌ها، تهاجم همه‌جانبه‌ و تحریکاتی که دشمنان در حوزه های مختلف انجام دادند،  انسجام و همدلی مردم ما بود.
 
وی با اشاره به ریشه تاریخی اقوام در این استان تصریح کرد: خوشی و صداقت بین طوایف مختلف، شیعه و سنی،  فارس و بلوچ ریشه تاریخی دارد.
 
 معاون در پایان تصریح کرد: بر اساس احادیث، هر که برای خدا باشد، خدا هم برای اوست  ارتباط با پروردگار به ما کمک می کند و من این انرژی را در وجود یکایک ریش سفیدان و بزرگان، معتمدین، علما و نخبگان استان در شرایط سخت دیده‌ام.
 
انتهای خبر/ س
 
  https://asrehamoon.ir/vdceof8zfjh8nvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما