> عصر هامون - توصیه‌های مهم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هلال‌احمر شهرستان نیمروز مطرح کرد:

توصیه‌های مهم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری

23 اسفند 1401 ساعت 9:16

رئیس هلال‌احمر شهرستان نیمروز گفت: برای پیشگیری از حادثه در چهارشنبه‌سوری باید نکات ایمنی را رعایت کرد.


عیسی کاویان‌پور در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه والدین باید نظارت و کنترل بر روی فرزندان را در چهارشنبه‌سوری تشدید کنند، بیان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اقدام به انتشار کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی و همچنین آموزش حضوری بین دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم کرده‌ایم.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات در منطقه میل نادر و سفیدآبه مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای اقدام به امدادرسانی، و از خسارت‌های احتمالی پیشگیری کنند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان نیمروز با بیان اینکه سال گذشته اتفاق ناخوشایندی در این منطقه رخ نداد، گفت: مکانی را برای برگزاری این جشن باستانی در نظر گرفته بودیم و با روشن‌کردن آتش‌های استاندارد و کوچک مردم خاطرات خوشی را سپری کردند.

وی خطاب به شهروندان با تأکید بر افروختن آتش کوچک در چهارشنبه‌سوری، ادامه داد: هنگام پریدن از روی آتش مراقب لباس‌های خود باشید، به مکان‌هایی که از ترقه و مواد آتش‌زا پرتاب می‌کنند نزدیک نشوید.

این مسئول اظهار کرد: از روشن لاستیک و کارتن جلوگیری شود، همچنین از روشن‌کردن آتش روی آسفالت به دلیل خسارت مالی پرهیز کنید و این اقدام را بر روی زمین خاکی انجام دهید.

انتهای خبر/ خ


کد مطلب: 157899

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157899/توصیه-های-مهم-پیشگیری-حوادث-چهارشنبه-سوری

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir