تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶
رئیس هلال‌احمر شهرستان نیمروز مطرح کرد:

توصیه‌های مهم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری

رئیس هلال‌احمر شهرستان نیمروز گفت: برای پیشگیری از حادثه در چهارشنبه‌سوری باید نکات ایمنی را رعایت کرد.
توصیه‌های مهم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری
عیسی کاویان‌پور در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه والدین باید نظارت و کنترل بر روی فرزندان را در چهارشنبه‌سوری تشدید کنند، بیان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اقدام به انتشار کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی و همچنین آموزش حضوری بین دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم کرده‌ایم.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات در منطقه میل نادر و سفیدآبه مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای اقدام به امدادرسانی، و از خسارت‌های احتمالی پیشگیری کنند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان نیمروز با بیان اینکه سال گذشته اتفاق ناخوشایندی در این منطقه رخ نداد، گفت: مکانی را برای برگزاری این جشن باستانی در نظر گرفته بودیم و با روشن‌کردن آتش‌های استاندارد و کوچک مردم خاطرات خوشی را سپری کردند.

وی خطاب به شهروندان با تأکید بر افروختن آتش کوچک در چهارشنبه‌سوری، ادامه داد: هنگام پریدن از روی آتش مراقب لباس‌های خود باشید، به مکان‌هایی که از ترقه و مواد آتش‌زا پرتاب می‌کنند نزدیک نشوید.

این مسئول اظهار کرد: از روشن لاستیک و کارتن جلوگیری شود، همچنین از روشن‌کردن آتش روی آسفالت به دلیل خسارت مالی پرهیز کنید و این اقدام را بر روی زمین خاکی انجام دهید.

انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdcgyu9qyak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما