تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبرداد:

اعزام ورزشکاران سیستان و بلوچستان به المپیاد ورزشی بانوان کارگر

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اعزام ورزشکاران این استان به ششمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر خبر داد.
اعزام ورزشکاران سیستان و بلوچستان به المپیاد ورزشی بانوان کارگر
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سید مهدی حسینی بیان کرد: ششمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر با شرکت بانوان ورزشکار کارگری از سراسر کشور در روزهای ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این المپیاد را در راستای مأموریت خود پیرامون بهبود شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جامعه کار و تولید و با هدف افزایش مشارکت آحاد جامعه هدف در فعالیت‌های ورزشی و تفریحی و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه کار و تولید، برگزار می‌کند.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این المپیاد ورزشی بانوان کارگر در هفت رشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: سه بانوی ورزشکار از استان در رشته‌های تنیس روی میز، دارت و شطرنج برای شرکت در این رویداد، اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فعالیت‌های ورزشی، افزایش پویش‌های خانوادگی و گروهی، برپایی کاروان شور و نشاط و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، از جمله رویکردهای معاونت اجتماعی این اداره‌کل در سال ۱۴۰۲ به منظور ارتقای روحیه و تحرک بخشی و بهبود بهره‌وری در جامعه کار و تولید استان خواهد بود که با هم‌افزایی و مشارکت مدیران واحدهای تولیدی محقق می‌شود.
 
انتهای خبر/ س
  https://asrehamoon.ir/vdccxmqs12bqpo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما