تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ر‌هایی گروگان و دستگیری ۲ نفر آدم ربا در زاهدان

فرمانده انتظامی استان از ر‌هایی گروگان ۳۵ ساله و دستگیری ۲ نفر آدم ربا در شهرستان زاهدان خبرداد.
ر‌هایی گروگان و دستگیری ۲ نفر آدم ربا در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، دوستعلی جلیلیان بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی ۳۵ ساله را با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری شده‌اند

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

جلیلیان اذعان کرد: سرانجام پس از تلاش‌های شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستا‌های شهرستان زاهدان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده را آزاد و ۲ عامل اصلی این گروگان‌گیری را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdz50foyt0kn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما