> امام را تنها نگذارید، همه‌وهمه از او اطاعت کنید | عصر هامون
تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۵
شهید محمود کارگر در وصیت‌نامه خودنوشت: امام را تنها نگذارید، همه‌وهمه از او اطاعت کنید.
امام را تنها نگذارید، همه‌وهمه از او اطاعت کنید
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، شهید محمود کارگر در سال 1340 در بیرجند متولد شد و در تاریخ 26 اسفندماه 63 در شرق دجله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در مزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.
این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
شکر خدای را که به من توفیق داد تا باری دیگر با خصم زبون، دشمن انسانیت و اسلام و مسلمین مزدوران بعثی رو در ر و قرار گیرم و بتوانم دینم را به اسلام و مسلمین ادا نمایم.

خدا را سپاس می‌گویم که توفیق پیدا کردم در جمع عاشقان اباعبدالله (ع) قرار بگیرم و همراه سربازان امام‌زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) باشم. دوست دارم با یک پیروزی کامل چنان چه صلاح‌ومصلحت خداوند باشد به آرزوی دیرینه‌ام برسم و خدایا توفیق شهادت را نصیبم بفرما.

«اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداً رسول الله و اشهد انَّ علیا ولیاً الله»

 اگر چنانچه توفیق فوز عظمای شهادت نصیبم گردید، از همه امت حزب‌الله می‌خواهم و هم چنین از خانواده عزیزم که در سوگ من گریه نکنید. نمی‌گویم اصلاً گریه نکنید؛ اما سعی کنید، گریه‌هایتان برای مظلومیت اباعبدالله الحسین (ع) باشد. از همه دوستان و اقوام، و آشنایان حلالیت می‌طلبم. پدرم، مادرم هیچ‌وقت نتوانستم حق شما را ادا کنم و امیدوارم مرا ببخشید و در عزای من فقط صبر پیشه کرده و دست از حمایت از ذخیره خدا روی زمین، خمینی بت‌شکن برندارید. ای امت اسلام، ای امت شهیدپرور قدر امام را بدانید.

نکند خدای‌نکرده دلش را برنجانید و اما تو همسر عزیزم می‌دانم هیچ کاری جهت آسایش تو و فرزندانمان نکرده‌ام و از رویت خجالت می‌کشم، فقط می‌گویم عفو کن وسعی کن یونس و محسن را یاورانی برای امام و اسلام تربیت کنی. تا اسلحه‌ام را برگیرند و جایم را پر کنند.

 چون وقت نیست همه شما را به خدا می‌سپارم. خداحافظ پدرم، مادرم، خواهرانم، برادرم، همسر عزیزترم، یونس و محسن عزیزانم. خداحافظ.

تمام آنچه از مال و دارایی دنیا دارم اختیارش تا زمانی که همسرم بالای سر فرزندانم هست در اختیار اوست. کمی هم قرض دارم که خود او می‌داند و با فروش وسایل و چنانچه ماشین را دادند ادا نماید. باز هم از همه طلب عفو و بخشش می‌کنم و امیدوارم راه کربلا به همین زودی باز شود.

 امام را تنها نگذارید. همه‌وهمه از او اطاعت کنید.
 «والسلام»
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcipyazqt1aw32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما