تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
در راستای عمران و آبادانی روستاها صورت گرفت؛

اجرای طرح هادی روستایی در دستور کار بخشداری نازیل

بخشدار نفتان گفت: در راستای اجرای طرح های هادی و کمک به توسعه و گسترش روستاها بازدیدی بهمراه مدیر بنیاد مسکن آقای ریگی و شورای شهرستان بهمراه دهیاران بخش انجام گرفته شد.
اجرای طرح هادی روستایی در دستور کار بخشداری نازیل
 به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان  ما، عید محمد  شاقوزایی بخشدار تفتان با اشاره به اهمیت توسعه و سامان دهی اراضی در روستاها گفت: با اجرای طرح هادی و تعیین تکلیف در زمینه  توسعه روستایی پیشرفت چشمگیری را در سطح روستاهای بخش شاهد خواهیم شد.
بخشدار بخش تفتان با بیان اهمیت اجرایی شدن طرح های، هادی در روستاها گفت: با اجرای این طرح ضمن اصلاح و ساماندهی بافت فعلی روستاها نحوه و چگونگی استفاده از اراضی در راستای پیشرفت و گسترش در عرصه های مختلف مسکونی، تجاری و ... مشخص خواهد شد.

شاقوزایی افزود: با اجرای طرح هادی و سامان دهی اراضی در روستاها شاهد توسعه و برخورداری مردم از رفاه و امکانات  بیشتری خواهیم بود که نقش موثری در پیشرفت روستایی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هر کدام از اهالی روستا در صورت عدم اجرای طرح هادی روستایی جهت تعیین تکلیف اراضی باغی و مسکونی میتواند به اداره بنیاد مسکن در راستای تسهیل در روند ساخت و ساز مراجعه کند.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchkqnzk23nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما