ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> در چهارشنبه‌سوری دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر به صورت صددرصد آماده‌باش کامل هستند | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۸
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر بر تمهیدات پیشگیرانه از حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری پایان سال تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی این منطقه به صورت صددرصد آماده‌باش کامل هستند.
در چهارشنبه‌سوری دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر به صورت صددرصد آماده‌باش کامل هستند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره؛ چهارشنبه‌سوری سنتی به‌جا مانده از روزگار پیشین است که در سال‌های اخیر به کانونی چون میدان نبرد تبدیل شده است.

در روز و شب چهارشنبه‌سوری رعایت کردن نکات ایمنی و عدم استفاده از مواد آتش زا از ایجاد بسیاری از موارد سوختگی‌ جلوگیری و پیشگیری می‌کند. 

در این راستا مهرداد جهاندیده  فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در حقیقت چهارشنبه ‌سوری از سنت‌های دیرینه مردم است و با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواد محترقه خطرناک، می‌توان لحظات شیرین و پرخاطره ای را برای خانواده‌ها رقم زد.

وی با بیان اینکه از چندین روز گذشته ستاد بحران در ارتباط با چهارشنبه‌سوری جلساتی با دستگاه‌های مرتبط برگزار شده، افزود: ستاد بحران این شهرستان به صورت آماده‌باش صددرصدی همزمان با چهارشنبه آخر سال هستند و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی را اتخاذ کردند. 


 این مقام مسئول تصریح کرد: ستاد بحران شهرستان ایرانشهر تمهیداتی اندیشیده که مراسم چهارشنبه‌سوری در کمال آرامش و آسایش انجام شود و هیچ گونه خطری از سوی این مراسم متوجه شهروندان عزیز نشود. 


جهاندیده عنوان کرد: جمع آوری لاستیک‌های قابل اشتعال از چند روز مانده به چهارشنبه سوری توسط شهرداری اقدام شده است. 

وی اضافه کرد: ارگان‌هایی چون اورژانس، آتش‌نشانی جلساتی توجیهی در راستای آگاه‌سازی چهارشنبه‌سوری به صورت آموزش و توزیع بروشور اقداماتی انجام دادند. 

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcc0mqso2bqpo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما