ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - وقتی نشتی لوله آب به چشم اداره آبفا نمی‌آید!/ زهک نیازمند پتروس فداکار - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدررفت آب در کم‌بارش‌ترین شهر کشور؛

وقتی نشتی لوله آب به چشم اداره آبفا نمی‌آید!/ زهک نیازمند پتروس فداکار

24 اسفند 1401 ساعت 12:34

رئیس اداره آب و فاضلاب زهک در خصوص سوراخ‌شدن لوله آب در این شهرستان گفت: نشتی ریزی در یکی از لوله‌ها ایجاد شده که امروز رفع می‌شود.


به گزارش خبرنگار عصرهامون، درحالی‌که سال‌هاست منطقه سیستان با خشکسالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و زنگ خطر بحران خشکسالی مدت‌هاست در این خطه از کشور به صدا درآمده؛ در سه روز گذشته بر اثر ترکیدگی لوله آب در میدان قدس جنب جوشکاری در شهرستان زهک حجم زیادی از آب هدررفت که در مشاهدات عینی خبرنگار ما این هدررفت آب باگذشت سه روز همچنان ادامه دارد.

در تماس‌هایی که شهروندان زهک جهت پیگیری این موضوع با خبرنگار ما داشتند، عنوان کردند: تماس‌های متعددی با اداره آبفا این شهرستان برای رفع این موضوع در سه روز گذشته انجام شده؛ اما تا کنون اقدامی از سوی این اداره صورت نگرفته است.

مشاهده فیلم 

در ادامه خبرنگار این پایگاه خبری در تماسی که با غلامحسین لکزائیان پور رئیس اداره آب و فاضلاب زهک داشت، وی در پاسخ به خبرنگار ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع قول پیگیری و رفع فوری این مشکل را داد.

وی دراین‌خصوص گفت: در میدان قدس نشتی ریزی ایجاد شده که امروز رفع می‌کنیم.
این پایگاه خبری تا رفع کامل این معضل این موضوع را در دستور کار خود دارد و نتیجه را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

انتهای خبر/س
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 157968

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157968/وقتی-نشتی-لوله-آب-چشم-اداره-آبفا-نمی-آید-زهک-نیازمند-پتروس-فداکار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir