ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> وزش باد و گرد غبار در روزهای پایانی هفته برای شهرستان چابهار | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵
رئیس هواشناسی شهرستان چابهار گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی باراش باران در مرکز استان و مواج شدن دریای عمان در روزهای آتی برای استان پیش‌بینی می‌شود.
وزش باد و گرد غبار در روزهای پایانی هفته برای شهرستان چابهار
به گزارش پایگاه خبری عصر هامون، رضا سالاری فنودی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که از سوی استان به ما اعلام شد در سه روز سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رگبار و بارش در منطقه بلوچستان و ارتفاعات مرکزی و احتمالاً در سواحل چابهار وزش باد و گرد و غبار را خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه از امروز تا یکشنبه دریای عمان مواج خواهد بود، تصریح کرد: بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر بوده و روز پنجشنبه این سامانه بارشی در مرکز و ارتفاعات استان فعال است و از جمعه به بعد آسمان صاف خواهد شد.

رئیس هواشناسی چابهار با اشاره به اینکه دو جبهه هوا یکی از سمت غرب و دیگری از سمت سودان که جنوب غربی است، خاطرنشان کرد: این در جریان با هم ترکیب شده و سمت شمال غرب و برای استان‌های کهگیلویه و بویر احمد نیز هشدار قرمز و نارنجی صادر شده است و بارندگی شدیداً آنجا جریان دارد و باقی مانده این بارندگی ممکن است مقداری مرکز استان سیستان و بلوچستان را پوشش دهد که همان باران‌های پیش‌بینی شده امروز و فردا است.

سالاری با اشاره به پیش‌بینی‌های بلند مدتی که برای ایام نوروز انجام شده، بیان کرد: تا روز دوم فروردین هواشناسی با احتمال خطای بیشتر پیش‌بینی شده است و روز یکم و دوم فروردین را بارندگی اعلام کرده‌اند.

وی گفت: پیش‌بینی هواشناسی سه روزه است اما برای نوروز یک پیش‌بینی ده روزه را با احتمال خطای بالاتر در نظر گرفته‌اند که هر روز به روزرسانی می‌شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcd550f5yt0kn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما