تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از افتتاح ایستگاه سلامت نوروزی این دانشگاه جهت خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی به این شهرستان خبر داد.
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر آماده خدمت‌رسانی به مردم در تعطیلات نوروزی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، صالح الدین بویا در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: علاوه بر پایگاه‌های اورژانس، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در ۶ ایستگاه طرح سلامت نوروزی حوزه دانشگاه حضور فعال خواهند داشت.

 وی افزود: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند لغایت پانزدهم فروردین ماه در محل‌های ورودی و پر تردد حوزه دانشگاهی در قالب ۶ ایستگاه سلامت در ورودی شهر ایرانشهر به سمت خاش، پل ایرانشهر بمپور بم، پلیس راه نیک‌شهر، گیت شمالی منطقه آزاد، ایستگاه سیار دریابزرگ و  ورودی شهر راسک مستقر می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: سال گذشته در بازه زمانی بیست‌وپنجم اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت پانزدهم فروردین ماه ۱۴٠۱ بیش از ۳۰۶ مورد تصادف با ۵۸۵ مصدوم و ۲۷ فوتی اتفاق افتاده که از این تعداد ۴۹۹ مورد به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه اعزام شدند.

بویا خاطرنشان کرد: در ایام نوروز علاوه بر اورژانس تمامی مراکز بهداشتی درمانی، مراکز جامع سلامت به‌صورت آماده باش به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر عنوان کرد: در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲، ۱۰۱ آمبولانس فعال با ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ بالگرد اورژانس هوایی جهت ارائه خدمات به مردم حوزه و مسافران نوروزی به‌صورت حالت آماده باش در آمدند.

آغاز مانور مشترک بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ایرانشهر

میثاق پاک دست، سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با عنایت به نزدیکی ایام تعطیلات نوروزی، به منظور تشدید نظارت‌های بهداشتی هدفمند بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به‌ویژه اماکن حساس و در راستای اجرای برنامه‌های بسیج سلامت نوروزی با هدف تامین سلامت آحاد جامعه به خصوص مسافران نوروزی، با اجرای مانور مشترک بازرسین بهداشت محیط همراه با کارناوال خودرویی و با هماهنگی و مشارکت ادارات شهرستان آمادگی خود را به مرحله اجرا در آوردند.

وی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی که از بیست‌وچهارم اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: اکیپ‌های ثابت و سیار ضمن بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه‌کننده مواد غذایی از جمله رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و کارگاه‌های شیرینی‌پزی و قنادی‌ها و همچنین صنوف مرتبط آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch6qnzv23nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما