کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشارکت ۶۳۰ واحد فروشگاهی در طرح کالابرگ الکترونیکی سیستان و بلوچستان

25 اسفند 1401 ساعت 20:26

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را در این استان تشریح کرد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حامد آرامش بیان کرد: تا به امروز پنج هزار و ۶۰۰ خانوار معادل ۲۱ میلیارد ریال از اعتبار کالابرگ الکترونیکی در سراسر استان استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان های سراوان، سرباز، زابل و راسک بیشترین میزان استقبال از کالابرگ الکترونیکی صورت گرفته است، تاکید کرد: استفاده از کالابرگ الکترونیکی برای خانوارها کاملآ اختیاری است.

دبیر کارگروه کالابرگ الکترونیکی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه ۶۳۰ واحد فروشگاهی در نقاط مختلف استان امکان ارائه خدمت کالابرگ الکترونیکی را به مردم دارند، از افزایش تعداد واحد‌های پذیرنده در این طرح خبر داد.

آرامش اظهار کرد: واحد‌های فروشگاهی زنجیره ای، شرکت های تعاونی مصرف و فروشگاه های خرد تا سطح روستا می توانند با نصب برنامه کاربردی «شما» و تکمیل اطلاعات و یا بروزرسانی نرم افزار دستگاه کارت خوان خود به جمع واحد‌های پذیرنده در اجرای این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: همچنین خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند می‌توانند برای مشاهده میزان اعتبار کالابرگ خود از طریق کد دستوری *۷۸۸*۲۸# و یا نصب برنامه کاربردی «شما» اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهروندانی که در حال حاضر از اعتبار کالابرگ الکترونیکی خود استفاده می‌کنند، به میزان استفاده از اعتبار، در هنگام واریز یارانه فروردین ماه، از آن کسر می‌شود.

انتهای خبر/ ف


کد مطلب: 158000

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/158000/مشارکت-۶۳۰-واحد-فروشگاهی-طرح-کالابرگ-الکترونیکی-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir