تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
امام جمعه شهرستان چابهار گفت: در روزهای آتی آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و نیاز است تا مردم ارزش‌های این ماه مبارک را با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله جلسات قرآن کریم پررنگ‌تر کنند.
مردم باید قدرشناس ماه مبارک رمضان باشند
به گزارش پایگاه خبری عصر هامون به نقل از چهاربهاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان چابهار بیان کرد: در صدر اسلام و زمان پیامبر مسلمانان فقیر و ندار بودند سپس بر اثر فتوحات و تقسیم غنائم وضع آنان بهتر شد.

وی بابیان اینکه بعضی از آنها در مقابل آن همه ثروت به دنیا روی آوردند و اسیر زرق و برق دنیا شدند از راه و روش پیامبر اسلام فاصله گرفتند، تصریح کرد: در عصر و زمان ما هم به بعضی‌ها حقوق نجومی داده شد در حالی که عده ای از مردم شب گرسنه خوابیدند.

امام جمعه شهرستان چابهار در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: نوروز ایران سنت‌هایی وجود دارد که پیامبر اسلام نمونه آن را در خطبه ماه شعبان به مسلمانان سفارش شده است.

وی با اشاره به سالروز وفات یادگار امام خمینی (ره) سید احمد خمینی، یادآور شد: حاج احمد آقا با اینکه هیچ مسئولیتی نداشتند زحمات فراوانی نسبت به امام و انقلاب داشتند و مطیع امام راحل و مقام معظم رهبری بودند.

موسوی با اشاره به ۲۹ اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت، اظهار کرد: به علت توطئه انگلیسی این شیرینی تداوم نداشت و متاسفانه مصدق پشت سر عالم دینی قدم برنداشت و همین موضوع باعث شد تا این کار وی به نتیجه نرسد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcfycdymw6dtxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما