تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۰
گروه جهادی خاتم الانبیا(ص) در روز‌های پایانی سال در منطقه بنت شهرستان نیکشهر به یاری محرومین شتافتند و در حال ساخت منازل مسکونی هستند.
جهادگران شیرازی برای محرومان نیکشهری خانه می‌سازند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، یاسرابوالحسن بیگی، مسئول گروه جهادی خاتم الانبیا(ص) در گفتگو با استال پرس بیان کرد: پس از پیگیری و شناسایی ۹ خانواده بی‌بضاعت جهت ساخت منزل مسکونی در روستا‌های حیدربند وگتی از توابع بخش بنت شهرستان نیکشهر آمدیم تا بتوانیم درحد توان خودمان کمک کوچکی به مردم محروم این خطه ازسرزمینمان کرده باشیم.

وی افزود: در این منطقه محرومیت و نداشتن امکانات بیداد می‌کند، نداشتن دسترسی به آب آشامیدنی سالم و لوله کشی، نداشتن اینترنت که حق مسلم یکایک مردم است باعث نارضایتی مردم این منطقه از مسئولین شده است.

مسئول گروه جهادی تصریح کرد: مسئولین و خیرین باید با یک عزم جهادی برای حل مشکلات مردم اقدام کرده و در جهت تسریع روند آبرسانی به این روستا‌ها قدم بردارند.

وی اضافه کرد: گروه جهادی خاتم الانبیا(ص) از حدود چهارماه پیش اقدام به شناسایی افرادی که فاقد منزل مسکونی و کسانی که منزل مسکونی مناسبی ندارند کرده است و پس از حضور در منطقه و اقدامات اولیه خرید مصالح ساختمانی در آستانه سال نو شروع به عملیات ساخت این واحد‌های مسکونی کرده است.

وی ادامه داد: حضور ۱۹نفر از خیرین و اعضای گروه جهادی و شروع این اقدام جهادی باعث خوشحالی این مردم عزیز شده است و انتظار می‌رود مسئولین به صورت جدی جهت رفع محرومیت این روستا‌ها اقدام کنند.

سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده سپاه نیکشهر به خبرنگار ما گفت: خیرین و گروه‌های جهادی تاکنون کمک‌های زیادی از جمله: ساخت منزل مسکونی، برپایی بیمارستان‌های صحرایی، شناسایی وکمک به بیماران خاص و پروانه‌ای و پرداخت هزینه درمان این بیماران، توزیع سبد‌های معیشتی، توزیع لوازم التحریر و کیف و کفش برای دانش‌آموزان، بازگشایی وآسفالت راه‌ها به مردم نیکشهرانجام داده‌اند.

وی افزود: ازحضور جهادگران استان فارس جهت رسیدگی و حل مشکلات بخش بنت تشکر و قدرانی داریم و از مردم صبور بنت درخواست می‌کنم نهایت همکاری را با این گروه جهادی داشته باشند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdca6an6a49nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما