کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصیت‌نامه شهید؛

از خدا بخواهید که همه رزم آفرینان ارتش اسلام را پیروز بگرداند

28 اسفند 1401 ساعت 0:15

شهید عصا کریمی در وصیت‌نامه خودنوشت: از خدا بخواهید که همه رزم آفرینان ارتش اسلام را پیروز بگرداند.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، شهید عصا کریمی در چهارم اردیبهشت‌ماه سال 1341 در نیکشهر متولد شد و در تاریخ 21 تیرماه 61 در خرمشهر به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای نیکشهر به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 سلام و درود بیکران به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت امام‌زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش امام خمینی پیر جماران بت‌شکن این زمان و سرانجام سلام و درود بر امت شهیدپرور ایران که واقعاً توانستند با کمک‌های بی‌دریغ خود به جبهه‌های جنگ، رزمندگان را یاری کنند و با کمک و یاری همین مردم است که اسلام پیروز می‌شود و کاخ به لرزه درمی‌آید.

 و سلام بر پدر و مادر گرامی، تصدقتان گردم امیدوارم که سلام گرم و صمیمانه مرا که از فرسنگ‌ها راه دور بپذیری و امیدوارم که هی چگونه کسالت و ناراحتی نداشته باشید و اگر از حال فرزند دورافتاده خودخواسته باشی الحمدلله تعالی حالم خوب و با قلبی پرشور و شادی این چند جمله را می‌نویسم.

 پدر جان از شما می‌خواهم که مرا ببخشید؛ چون که بدون اجازه شما به جبهه آمدم و من وارد جنگ در جبهه شدم، اگر شهید شدم مرا ببخشید و هیچ ناراحت نباشید و من اگر شهید شدم هیچ گریه و زاری نکنید و همیشه در شب‌های جمعه برایم از خدا نصرت بخواهید و از خدا بخواهید که همه رزم آفرینان ارتش اسلام را پیروز بگرداند.

 به مادرم بگویید که اگر زنده برگشتم که به نیکشهر می‌آیم و اگر شهید شدم تو ای مادر گرامی مرا حلال کن و مرا ببخش برایم زیاد زحمت کشیدید و تو ای مادر گرامی که یک‌عمر زحمت مرا کشیدی و به گردن من زیاد حق داری مادر گرامی اگر شهادت نصیب من گردید ناراحت نباشید و صبر داشته باشید که در آخرت یکدیگر را خواهیم دید.

 پدر و مادر گرامی شهادت آن‌قدر برایم شیرین است که نمی‌توانم از عهدة توصیفش آن برآیم - این دنیا دنیای فانی است و هیچ بدرد نمی‌خورد - ما باید فکر آخرت باشیم. این دنیا برای ما ارزشی ندارد؛ ولی از این دنیای فانی باید توشۀ زیاد برگیریم برای آخرت - اگر با دست پر از این دنیا رجعت کنیم در آخرت روسفید خواهیم بود پس شما ای مردم و امت شهیدپرور شما را یک سفارش می‌کنم و به آن عمل کنید.

 اگر به این سفارش عمل کنید واقعاً در روز قیامت روسفید خواهید بود. سفارشم این است که به دنیا دل نبندید. این دنیا دنیای نیستی است. به فکر آخرت باشید که رستگار خواه ید بود. چرا که این دنیا برای پیغمبر وفا نکرد پس برای ما هم وفا نخواهد کرد.

در پایان دعای همیشگی خودتان را بخوانیم.
 خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

انتهای خبر/
 
 


کد مطلب: 158022

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/158022/خدا-بخواهید-همه-رزم-آفرینان-ارتش-اسلام-پیروز-بگرداند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir