تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۷
فرماندار چابهار گفت: باتوجه به حجم تردد در ایام نوروز بزرگراه کنارک به چابهار جهت استفاده موقت شهروندان و مسافرین به صورت غیررسمی افتتاح شد.
بزرگراه کنارک به چابهار به صورت غیررسمی افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ جواد سپاهی در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تردد در تعطیلات عید نوروز محور چابهار به کنارک به‌صورت غیررسمی به‌عنوان بزرگراه بازگشایی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه طول این محور ۲۱ کیلومتر و ۸۰۰ متر است و فعلاً به‌صورت رسمی افتتاح نشده است، تصریح کرد: این مسیر کمی دچار نقص فنی است که به مرور زمان به‌صورت کامل تکمیل و به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد؛ اما به دلیل ضرورت برای ایام تعطیلات نوروزی تصمیم گرفته شد فعلاً به‌صورت غیررسمی این بزرگراه در خدمت مردم عزیزمان باشد.

 سپاهی با اشاره به اینکه این محور قرار بود در اواخر خرداد ۱۴۰۲ تکمیل شود؛ اما به‌خاطر تعطیلات نوروز و مسافران نوروزی تمامی ظرفیت‌های استانی و شهرستانی را به کار گرفتیم، خاطرنشان کرد: از ظرفیت اداراتی که اصلاً ربطی به جاده‌سازی ندارند؛ مانند اداره بنادر و دریانوردی، پتروشیمی و شهرداری  استفاده شد و این ادارات با کمک‌هایی که داشتند توانستیم علائم راهنمایی هشداردهنده را در این بزرگراه نصب کنیم.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۷ امروز بازدید نهایی را از این بزرگراه داشتیم و واقعاً خوشحال‌کننده بود که این مسیر در حال تکمیل است البته فردا نیز قسمتی دیگر از تابلوها نصب خواهند.

فرماندار شهرستان چابهار با بیان اینکه دیروز نیز در این مسیر به دلیل عدم وجود بزرگراه  تصادف  منجر به فوت داشتیم، تصریح کرد: از دیروز از ساعت ۱۵ قسمتی از این مسیر مورد بهره‌برداری قرار گرفته هیچ تصادفی در این مسیر گزارش نشده است.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcf1cdytw6dtxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما