کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس سیاسی:

راهکار مهار تورم، تمرکز بر رشد تولید است

1 فروردين 1402 ساعت 11:18

یک کارشناس سیاسی گفت: بهترین راهکار برای مهار تورم، تمرکز بر رشد تولید در کشور است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: مقام معظم رهبری همه ساله در زمان سال تحویل با توجه به موضوعاتی که برجسته و مهم است، اقدام به نامگذاری آن سال می کند که امسال نیز شعار سال را « مهار تورم، رشد تولید» مطرح کردند.

وی افزود: چند سال قبل و با توجه به هتاکی عده‌ای به شخصیت پیامبر گرامی اسلام، عنوان سال را با اسم حضرت خاتم الانبیا(ص) نامگذاری کردند، پس از آن نیز بیشتر نامگذاری‌ عناوین سال توسط رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی و دراستای کمک به تولید داخلی بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۲ که بر اساس مهار تورم و رشد تولید کشور بوده، یکی از سیاست‌های راهبردی نظام است که باعث می شود کشور از همه لحاظ و حتی در زمینه‌های سیاسی پیشرفت کند.

وی عنوان کرد: در ۴۴ سال گذشته، همیشه تحت شدیدترین تحریم ها بوده ایم، اگر بتوانیم در زمینه تولید پیشرفت کنیم و به خودکفایی برسیم، قطعا در زمین سیاست هم این به نفع ما خواهد بود.

خادمی ادامه داد: مقام معظم رهبری به مسائل به صورت کلان نگاه می کنند و قطعا این نامگذاری ها از دوراندیشی و نگاه استراتژیک ایشان به عنوان ولی امر مسلمین جهان نسبت به موضوعات مختلف است.

 وی اضافه کرد: نامگذاری عناوین سال توسط ایشان به عنوان راهبرد کلان برای آینده است و قطعا با پایان یافتن هر سال، آن راهبرد هم ادامه دارد، هر چند که موضوع و عنوان سال جدید متفاوت نسبت به قبل باشد‌.

به گفته این کارشناس سیاسی؛ هدف این کار از سوی مقام معظم رهبری در حقیقت جلب توجه مردم به یک ارزش و همین‌طور در نقطه‌‌ مقابل آن به یک مشکل در جامعه ما است، در واقع متولی اجرایی کردن شعار سال توسط ایشان؛ دولت، مردم، مجلس و همه کسانی که در جامعه زندگی می‌کنند، است.
 
انتهای‌خبر/


کد مطلب: 158102

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/158102/راهکار-مهار-تورم-تمرکز-رشد-تولید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir