کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران خبر داد:

برگزاری مسابقات جام رمضان در شش منطقه از سیب و سوران

1 فروردين 1402 ساعت 11:48

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران از برگزاری مسابقات جام رمضان، در شش منطقه روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.


محمد رضا خاکی زهی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۲، عید باستانی نوروز و همچنین تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: مسابقات جام رمضان در سه منطقه روستایی و سه منطقه شهری در سیب و سوران برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت فوتبال و هیئت روستایی و عشایری شهرستان امسال شاهد برگزاری جام رمضان شهرستان در بخش پسکوه، بخش مرکزی شامل شهر سوران و شهر سیب و روستای چاه کرشانیان و همچنین بخش هیدوچ شامل شهر هیدوچ و روستای کرشان هستیم، با برنامه‌ریزی مناسب هیئت فوتبال، کمیته فوتسال و هیئت روستایی و عشایری شهرستان جام رمضان امسال باکیفیت خوب و عالی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران ادامه داد: پس از اتمام جام رمضان شهرستان مسابقات جام قهرمانان شهرستان با حضور قهرمانان مناطق شش‌گانه برگزار و تیم برتر شهرستان مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: جام رمضان در شهرستان سیب و سوران همواره بدون حاشیه و اتفاقی برگزار شده و امسال هم با اتکا به خدا و همراهی رؤسای هیئت‌ها و کمیته‌های فنی و تخصصی  جام رمضان در هر شش منطقه روستایی و شهری با همکاری و همراهی خوب ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.
 
انتهای خبر/
 


کد مطلب: 158107

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/158107/برگزاری-مسابقات-جام-رمضان-شش-منطقه-سیب-سوران

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir