تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
یک فعال اقتصادی گفت: توسعه و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها در گرو رشد تولید و مهار تورم افسارگسیخته است.
رشد تولید و توسعه نیازمند گره گشایی‌های مدبرانه است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، جواد جمشیدزهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما به اهمیت تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری  اشاره و بیان کرد: در هر جامعه و حکومت مشکلاتی وجود دارد که بسیاری از مردم عادی از آن بی‌اطلاع هستند و یا کم اطلاع ولی مشکلات و موانع کشور از چشم حاکمان و دولتمردان دور نیست در همین راستا مقام معظم رهبری باتوجه‌به درایت و اشرافی که به مسائل کشور دارد مشکلات و نقطه‌ضعف‌ها را شناسایی و طبق آن شعاری در جهت توجه و تمرکز آحاد مردم را به‌عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند.

وی اظهار کرد: وضعیت کنونی اقتصاد کشور دستخوش سیاست‌های اقتصادی ادوار گذشته است که دولت و مسئولین باید چاره‌اندیشی درست و مؤثر داشته باشند.

جمشیدزهی افزود: باید تحقق شعار سال اولویت و از اهم اقدامات تمام مدیران و مسئولان باشد چرا که مهار تورم و رشد تولید مستلزم همدلی و هم‌افزایی همه ارکان کشور است.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: شرایط فعلی و تورم زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید باتوجه‌به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در حوزه تولید و رونق کشور گره‌گشایی‌های مدبرانه انجام گیرد.

وی با اشاره به توجه و تمرکز بر تولید و توسعه بیان کرد: مهم‌ترین موضوع در بخش تولید توجه به مسائل کیفی است که نیازمند دقت و برنامه‌ریزی با همتی مضاعف از سوی مسئولین و استفاده از نیروی انسانی جوان و نخبه در بخش تولید است.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcipvazpt1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما