کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

مهار تورم بدون توجه به تولید بی‌معنا است

3 فروردين 1402 ساعت 6:00

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: مهار تورم بدون توجه به تولید و رفع کامل مشکلات تولیدکنندگان بی‌معنا است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: هدف از نام‌گذاری مهار تورم و رشد تولید در سال جدید؛ یادآوری به دولت مردان و مجلسی‌ها برای رفع مشکلاتی که در مملکت وجود دارد، نام‌گذاری امسال در همین راستا است.

وی افزود: مهار تورم و رشد تولید یکی از مشکلات جدی است که باعث کم‌ارزش شدن پول ملی و افزایش نرخ دلار در کشور شده که متأسفانه اقشار آسیب‌پذیر بیشتر در معرض خطر قرار می‌گیرند.

شهریاری تصریح کرد: تورم به‌خودی‌خود قابل‌حل و دستوری نیست که با یک دستور بتوانند تورم را مهار کنند به همین دلیل مقام معظم رهبری در مورد رشد تولید در بیانات امروز خود توجه بیشتری داشتند.

وی ادامه داد: منظور این نیست که دولت مردان بتوانند به‌تنهایی تولید رشد دهند و کار کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت، مجلس و سرمایه‌گذاران باید مردم را به مولدسازی تشویق تا وارد تولید شوند و مشکلات را حل کنند و رشد تولید از طریق بخش خصوصی را افزایش دهند.

شهریاری گفت: دولت و سرمایه‌گذاران باید مردم را هدایت کنند تا از چه طریقی بتوانند سرمایه‌گذاری و وارد مولدسازی و تولید شوند که باعث ورشکستگی بخش خصوصی نشوند.
 
انتهای خبر/
 


کد مطلب: 158146

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/158146/مهار-تورم-بدون-توجه-تولید-بی-معنا

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir