تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
امید است تلاقی بهار طبیعت با ماه پر خیر و برکت رمضان باعث شود مسئولین در راستای شعار سال و کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی گام بردارند.
تلاقی بهار طبیعت با بهار قرآن
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون؛ «یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحال» 
تقارن آغاز سال ۱۴۰۲ و قرن ۱۵ هجری شمسی با حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن را به فال نیک گرفته و امیدوارم برکات مادی و معنوی این ایام فرخنده شامل حال همه مردم نجیب و شریف ایران اسلامی شود.

اینجانب آغاز بهار سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و تلاقی آن با بهار دل‌های مومنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم وجوانان شریف و ولایتمدار مردمان صبور و نجیب و شهرستان سراوان بزرگ، تبریک وتهنیت عرض نموده و امیدوارم کلیه متخصصان متعهد و خادمان ملت در دولت مردمی با همفکری، همراهی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری صحیح، در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» گام برداشته و زمینه کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی را فراهم آورده و در سال جدید نوید بخش رفع محرومیت‌ها و مشکلات معیشتی مردم عزیزمان باشیم و گام‌هایی مؤثر برای پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و اعتلای نام بلند ایران اسلامی برداریم.

رمضان ماه مهمانی خدا و ماه مغفرت الهی است، ماهی که در آن برکت و رحمت خدا بر بندگان سرازیر می‌شود، به مهمانی خدا در این ماه دعوت شده‌ایم، دعوت که لبیک ما با روزه گرفتن سعادت دنیا و آخرت را تضمین خواهد کرد و روح ما تعالی خواهد یافت جسم ما تقویت خواهد شد.

امید است خداوندوند متعال در ماه مبارک رمضان بهترین مقدرات را برای ملت عزیز ما رقم بزند و به برکت دعاهای مستجابی که مومنین ما در ماه مبارک رمضان خواهند داشت شاهدنزول باران رحمت الهی باشیم.

در این ماه برخی از امور عادی انسان‌ها عبادت محسوب می‌شود، در ماه مبارک رمضان نفس‌های روزه دار تسبیح و ذکر خداوند متعال است این ویژگی‌ها را درماه‌های عادی نداریم، خواب در این ماه عبادت خدا محسوب می‌شود در ماه‌های دیگر اگر می‌خوابیم برای راحتی جسم ما است، ولیکن در ماه رمضان خواب روزه دار عبادت خداست.

باز بودن درهای بهشت و بسته شدن درهای جهنم از ویژگی‌های ماه مهمانی خداست، در این ماه شیطان به غل و زنجیر کشیده می‌شود، به شما فرصت داده که شیطان را بر ما مسلط نگرداند. بیاییم فرصت این ماه را غنیمت بشماریم، روزه بگیریم، ذکر و یاد خدا را داشته باشیم، از شب‌های قدر استفاده کنیم تلاوت قرآن داشته باشیم تا دعاهای ما مستجاب و درهای بهشت بر روی ما باز شود.

به قلم: حجت الاسلام و المسلمین عابد سابکی مدیر تبلیغات اسلامی سراوان

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaman6e49nm61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها